zrobiła wszystko według instrukcji którą nam przesłano, otworzyłam nowy okres a tam decyzje nowe się potworzyły ale są puste nie ma naliczenia od listopada tzn świadzcenie przyznane ale nie ma do wypłaty dlaczego
Czy przed otwarciem nowego okresu zarejestrowane zostały decyzje zmieniające (Narzędzia -> Zmiana wysokości świadczenia zasiłku pielęgnacyjnego)?
Czy decyzje te zostały zatwierdzone?
Jeżeli tak, pozostaje tylko zgłosić problem RADIX-owi.
Żeby decyzje zmieniające zostały uwzględnione przy otwieraniu nowego okresu muszą zostać zatwierdzone, jak każda inna decyzja. Nie mogą nieć statusu "w rejestracji" [R].
Następnie przy otwieraniu nowego okresu należy zaznaczyć opcje dorejestrowania wypłat zasiłku pielęgnacyjnego.
Jeżeli już Pani otwarła nowy okres przed zatwierdzeniem decyzji, trzeba zatwierdzić decyzje zmieniające, a następnie wybrać opcję Narzędzia -> Dorejestrowanie wypłat świadczeń.