przelew bankowy - SYGNITY - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 22 lut 2014, 10:41

wprowadzono nieprawidłowy nr konta klientowi, listy za luty zrobione, przelewy również. Czy jest możliwość poprawienia numeru konta na przelewie z lutego? ( w marcu już będzie ok, ale teraz nie wiem.. czy w systemie to się jakoś da)
~prac. sr


Napisano: 22 lut 2014, 12:31

księgowa niech poprawi - albo anuluj całą liste - poraw numer i wyślj ksiegowej raz jeszcze
~miśka

Napisano: 24 lut 2014, 10:12

spróbuj wprowadzić u tej osoby właściwy nr konta i zrób aktualizację danych osobowych
~ola

Napisano: 24 lut 2014, 10:47

usuń tą osobę z listy, dopiero potem aktualizuj dane osobowe, a później uzupełnij listę o tą osobę
~anilak



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x