Przyłączenia Komornicze - Pomocy

Wybrane tematy:
fundusz a spokrewniona rodzina zastętcza Art.209 a obcokrajowiec bez adresu cofniecie zatrzymania prawa jazdy Zwrot z US części kwoty tytułu wykonawczego Zgłoszenie do BIG KRZ - wniosek o założenie konta podmiotu i co dalej?
NowaS
Stażysta
Zajmuję się: ŚW, Stypendia, Karta Dużej Rodziny
Kontakt:

Przyłączenia Komornicze - Pomocy

Post autor: NowaS »

Witam,

Jestem nowa w FA i chciałabym się dowiedzieć, jak wygląda sprawa z Przyłączeniami komorniczymi.

A mianowicie, Pani złożyła wniosek na FA w marcu. Spełniła kryterium. Otrzymała fundusz. Decyzja się uprawomocniła i teraz pytanie, bo wcześniej koleżanka, przyznając decyzje na nowy okres 2018/2019 robiła przyłączenie za okres 2017/2018 informując, że za okres 2018/2019 wypłata FA będzie przebiegać zgodnie z decyzją nr.... i że ta ostateczna decyzja jest w posiadaniu komornika.

I nie wiem czy teraz robię przyłączenie wyliczając 2017/2018 plus informując, że wypłata FA będzie zgodna z decyzją prawomocną okresu 2018/2019, czy jak? Co dołączam do takiego przyłączenia? Co jeżeli decyzja przyznająca do komornika poszła wraz z decyzją do klienta? Masakra po prostu i błąd za błędem, ale chciałabym to jakoś ogarnąć :/

I kiedy należy zrobić prokuraturę w tym przypadku?
Pomóżcie bardzo proszę, bo tego po prostu nie potrafię ogarnąć :(:(
Alalala
Inspektor
Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
Kontakt:

Re: Przyłączenia Komornicze - Pomocy

Post autor: Alalala »

Pewnie ile ośrodków to tyle sposobów. U nas to wygląda tak:
Wniosek o przyłączenie wysyłamy po uprawomocnieniu decyzji przyznającej FA na dany okres. W nim piszę, że przyłączam się do postępowania bla bla bla bez wyróżnienia na jaki okres zasiłkowy. Do tego wniosku dołączam informację z terminami realizacji wypłat oraz decyzję przyznającą FA.