Przypis kosztów - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: wczoraj, 8:48

witam,ponawiam pytanie i bardzo proszę o radę : w 07.2024 było wydane upomnienie z tyt. 85202.0640, zatem powinien być zrobiony przypis kosztów upomnienia co nie zostało zrobione. czy możemy zrobić przypis z datą bieżącą? Jak to się ma do sprawozdań, które zostały złożone? zajmuję od nie dawna to stanowisko i dopiero wchodzę w temat
JPL
Stażysta
Posty: 68
Od: 22 sie 2024, 1:50
Zajmuję się: Księgowość


Napisano: wczoraj, 11:02

w ogóle bym tego nie ruszała, jeśli to robił ktoś inny,przecież sprawozdania i bilans zrobiony, w bieżącym roku na pewno nie może być zrobiony przypis, jeśli wpłata była w zeszłym roku ;
mgops7
Podinspektor
Posty: 1589
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość

Napisano: wczoraj, 14:49

Wpłata dokonana została w bieżącym roku w tym miesiącu właśnie. I tym sposobem zauważone zostało, że nie ma przypisu do kosztów upomnienia.
JPL
Stażysta
Posty: 68
Od: 22 sie 2024, 1:50
Zajmuję się: Księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x