Witam
zwracam się z prośbą o pomoc może ktoś z Was miał podobny przypadek, zgodnie z "Zasadami .." od ubiegłego roku możemy zrefundować koszt zakupu poniesione po podpisaniu Umowy w ramach m.in. B1 w sytuacji dokonania tzw transakcji na odległość ale co w sytuacji gdy Wnioskodawca po podpisaniu umowy zakupił sprzęt stacjonarnie w sklepie i zapłacił całość gotówką i przedstawił taką fakturę do rozliczenia i wnosi o zwrot na jego numer konta bankowego? powiem szczerze, że do tej pory myślałam że ta możliwość zawarta w Zasadach dotyczy tylko transakcji na odległość ale po wczytaniu jest zapis w Rozdziale IV ust. 3 a w przypadku ref kosztów poniesionych po dacie zawarcia umowy dofinansowania w tym (...) Czy ktoś ma może wyjaśnienie z Warszawy ? zapytanie do PFRON Warszawa wysłałam ok 3 tyg temu i do dziś nie mam odpowiedzi.
Z góry dziękuje za pomoc