Remont - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 07 paź 2020, 10:08

Witam trochę się zakręciłam i mam pytanie. Prowadzimy działalność placówki wsparcia dziennego w/w działalność jest prowadzona w wynajmowanych pomieszczeniach. I teraz chcemy zrobić przebudowa który będzie polegał min. na wybicie nowych drzwi wejściowych, wymiana okien, stawienie ścian, remont łazienki. Nie mam jeszcze wyceny ale będzie to duża kwota. I moje pytanie jaki to będzie wydatek wydaje mi się że będzie to zakup usług remontowych, gdyż ja tylko dzierzawie te pomieszczenie i nie jest to mój środek trwały. Czy dobrze myśle
joyd84
Stażysta
Posty: 150
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość


Napisano: 06 sty 2022, 18:53

najlepiej pytać o wszelkie kwestie typowo związane z kosztami i szacunkami firm budowlanych i remontowych. oni w końcu najlepiej się znają, potrafią określić co i ile będzie potrzebne jeśli chodzi o materiały. wybierz jednak profesjonalną firmę a nie amatorów to na pewno łatwiej Ci się będzie ze wszystkim dogadać. ze swojej strony polecam artykuł https://elementarzprojektanta.pl/dlacze ... montowych/ i w ogóle w tych klimatach cały blog jako poradnik jest bardzo przydatny
burtos
Praktykant
Posty: 1
Od: 06 sty 2022, 18:45
Zajmuję się: SW

Napisano: 10 sty 2022, 15:50

Jeśli dzierżawicie to byłabym ostrożna przy takich remontach. Lepiej, żeby wydzierżawiający zapłacił za to firmie remontowej i ewentualnie Wam doliczył do miesięcznych rachunków jakąś kwotę z uwagi na zwiększenie wartości lokalu. A co by było, gdyby wydzierżawiający Wam nagle wypowiedział umowę albo nie spodobałyby mu się zmiany w jego budynku?;)
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem