Rezygnacja asystenta z programu AOON 2025 - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 01 lip 2025, 10:13

Proszę o pomoc, ponieważ pierwszy raz mamy taką sytuację. Co zrobić w przypadku rezygnacji jednego z asystentów w trakcie realizacji programu? Czy możemy zatrudnić nową osobę na miejsce wcześniejszego i czy taki przypadek trzeba zgłosić wyżej? Czy można po prostu kontynuować dalej z liczbą godzin, które pozostały dla uczestnika programu?
toria
Praktykant
Posty: 14
Od: 22 lip 2024, 9:19
Zajmuję się: Praca Biurowa


Napisano: 01 lip 2025, 12:26

Oczywiście, że możecie, a nawet powinniście. No chyba, że inny asystent jest w stanie przejąć uczestników tego co zrezygnował. Musicie też pamiętać, żeby nowemu asystentowi wykupić ubezpieczenie.
Kowalik15
Referent
Posty: 297
Od: 01 sty 2022, 15:27
Zajmuję się: KADRY/ŚR/FA/AOON

Napisano: 01 lip 2025, 14:07

proponuję zadzwonić do UW i spytać się czy nie trzeba zmienić wniosku bo będziecie mieć 1 asystenta na 2 osoby wymagające wsparcia , trzeba to ustalić bo zmieniacie ilość asystentów.
Zjem Ci Chleb
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1111
Od: 07 lip 2009, 15:01
Zajmuję się: PS/FA/AOON/OW/ŚW
Lokalizacja: łódzkie, PL

Napisano: 01 lip 2025, 14:29

Nie wiem z jakiego województwa jesteś, ale np. małopolskie przysłało pismem dokładne wytyczne i terminy kiedy i jak zgłaszać takie zmiany i terminy odblokowania wniosku w generatorze do aktualizacji.
Kowalik15
Referent
Posty: 297
Od: 01 sty 2022, 15:27
Zajmuję się: KADRY/ŚR/FA/AOON



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x