Proszę o pomoc, ponieważ pierwszy raz mamy taką sytuację. Co zrobić w przypadku rezygnacji jednego z asystentów w trakcie realizacji programu? Czy możemy zatrudnić nową osobę na miejsce wcześniejszego i czy taki przypadek trzeba zgłosić wyżej? Czy można po prostu kontynuować dalej z liczbą godzin, które pozostały dla uczestnika programu?
Oczywiście, że możecie, a nawet powinniście. No chyba, że inny asystent jest w stanie przejąć uczestników tego co zrezygnował. Musicie też pamiętać, żeby nowemu asystentowi wykupić ubezpieczenie.
proponuję zadzwonić do UW i spytać się czy nie trzeba zmienić wniosku bo będziecie mieć 1 asystenta na 2 osoby wymagające wsparcia , trzeba to ustalić bo zmieniacie ilość asystentów.
Nie wiem z jakiego województwa jesteś, ale np. małopolskie przysłało pismem dokładne wytyczne i terminy kiedy i jak zgłaszać takie zmiany i terminy odblokowania wniosku w generatorze do aktualizacji.