rozliczenie delegacji pracownika - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 27 lut 2018, 12:43

W naszym Ośrodku nie dajemy pracownikom zaliczek na poczet delegacji pracownika, tylko pracownik po zakończonej podróży przynosi rozliczoną delegację i płacimy mu należność na konto. Czy jest to poprawne postępowanie? Czy na wszystkie wydatki na rzecz ośrodka pracownik powinien mieć udzieloną zaliczkę?
~~Ania
Stażysta
Posty: 93
Od: 16 mar 2017, 11:16
Zajmuję się: **


Napisano: 27 lut 2018, 13:37

u nas też tak jest. wypłata po rozliczeniu delegacji. nie musisz dawać na to zaliczek.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x