rozliczenie dodatku energetycznego

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: Tomasz1981

Napisano: 01 lip 2019, 16:21

Hej,
Mam pytanko ... czy może być faktura za zakup tonera o wartości 600 zł przy rozliczeniu de na artykuły biurowe zakupione na potrzeby obsługi zryczałtowanych dodatków energetycznych 2%?
pati120


Napisano: 02 lip 2019, 8:08

oczywiscie ze moze byc jesli 2% kosztów obsługi to 600 zł
anonim1960
Stażysta
Posty: 77
Od: 07 kwie 2014, 11:39
Zajmuję się:

Napisano: 02 lip 2019, 9:00

koszt obsługi 2 % wynosi mniej niż 8 zł. a fakturę mam na trzy tonery. :roll:
pati120

Napisano: 02 lip 2019, 13:19

no to nie mozesz kupic tych tonerów jako kosztów obsługi. Jesli masz 8 zł kosztów obsługi to kupujesz cos za ta kwote i dokładnie za ta kwote. Ja miałam koszty obsługi 2% na kw. 6,35 zł i kupiłam tylko długopis
anonim1960
Stażysta
Posty: 77
Od: 07 kwie 2014, 11:39
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny