rozliczenie wywozu nieczystości - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 12 paź 2017, 13:03

Cześć Wszystkim :) mam pytanko ... jak przyjmujecie do rozliczenia wydatków fakturkę za wywóz nieczystości ? tzn. wniosek składany w październiku faktura za październik na kwotę 75,60 brutto i wnioskodawca na pytanie jak często dokonuje wywozu nieczystości usłyszałam, że dwa razy do roku. Jaką kwotę przyjąć ? Czy całą wartość faktury ? Czy dzielić ja na 6 miesięcy i tylko kwotę za jeden miesiąc ? Jaką praktykujecie u siebie ? Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)
maniula
Stażysta
Posty: 55
Od: 06 mar 2017, 11:58
Zajmuję się: dodatkami mieszkaniowymi


Napisano: 02 lip 2019, 13:21

dzielisz ta kwote na 6 i przyjmujesz kwote z jednego miesiaca. Ja na dodatek prosze o dopisanie na kserokopii faktury, że dana faktura obejmuje okres 6 miesiecy
anonim1960
Stażysta
Posty: 80
Od: 07 kwie 2014, 11:39
Zajmuję się:

Napisano: 02 lip 2019, 13:22

oczywiście musi być podpis wnioskodawcy pod ta informacja
anonim1960
Stażysta
Posty: 80
Od: 07 kwie 2014, 11:39
Zajmuję się:

Napisano: 02 lip 2019, 14:20

Myslę, że Maniula już wydała decyzję. Od 2017 r. nie czekałaby na odpowiedź :lol:
Maxima
VIP
Posty: 3060
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem