rozliczenie zadania AS B1 - Aktywny Samorząd

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 23 ]

Napisano: 21 paź 2019, 10:13

Wnioskodawca złozył wniosek na AS B1, wnioskował o następujące sprzęty: laptop podświetlany, telefon dla słabo widzących, dysk zewnętrzny, głosniki bezprzewodowe, antywirus i office. Zawarto umowę. W rozliczeniu w/w przedstawił fa vat na następujące sprzęty: laptop, tablet, telefon, office, urządzenie wielofunkcyjne, torba na laptopa, przygotowanie laptopa do pracy, konfiguracja telefonu, mysz, kadadysczarczer 1TB, dysk zewnętrzny, montaż szkła ochronnego na wyświetlaczu.

Wszystkie urządzenie mieszczą się w granicach dofinansowania. Wnioskodawca wybrał urządzenie tańsze i za pozostała kwotę zakupił inne. Zapłacił udział własny.Tylko we wniosku o nie nie wnioskował, co robić..
MIŚKA
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 334
Od: 03 wrz 2015, 20:57
Zajmuję się:


Napisano: 21 paź 2019, 11:46

Niech poprosi o zmianę przedmiotu dofinansowania, z uwagi na...... (wpisać dowolne, że lepsze parametry, że kompatybilny z czymś itp.), albo stać na stanowisku, że ma kupić to o co wnioskował.
Marta MR
Praktykant
Posty: 43
Od: 04 sie 2017, 9:34
Zajmuję się: pracownik socjalny

Napisano: 21 paź 2019, 11:52

My sami trochę zapędziliśmy się w kozi róg, bo na umowie wpisujemy np 3 sprzęty, o które wnioskują i wpisujemy ogólną kwotę dofinansowania. Miało być dobrze, bo jakby jakiś parametr w laptopie zmienił się, to żeby nie trzeba było odkręcać. A teraz mam fakturę, która owszem jest na tę ogólną kwotę, ale zmieniły się ceny i właśnie laptop jest tańszy, a lupa droższa. Czy mamy brać pod uwagę tylko ogólną kwotę na te 3 wnioskowane sprzęty, czy jednak zwrócić uwagę, że we wniosku przy tych konkretnych sprzętach wpisane są inne kwoty?
Matix
Stażysta
Posty: 198
Od: 05 kwie 2017, 14:45
Zajmuję się: dofinansowania

Napisano: 21 paź 2019, 12:09

My wyliczamy dokładnie kwotę dofinansowania i sprzęty o które wnioskował i te ma kupić. W 'Zasadach' jest zapis, że faktura może obejmować tylko te pozycje/elementy, które są dofinansowane w ramach zawartej umowy, nie ma więc możliwości że zakupił coś o co nie wnioskował. W umowie nie wskazujemy konkretnego modelu laptopa, może kupić inny laptop o innych parametrach, ale nie może kupić sprzętu o który nie wnioskował i którego nie obejmuje umowa dofinansowania.
lena8
Referent
Posty: 214
Od: 13 mar 2017, 13:25
Zajmuję się: PFRON

Napisano: 21 paź 2019, 12:11

aha i jeszcze nie dopłacamy do torby czy plecaków na laptopa i innych akcesoriów komputerowych typu podstawka.
lena8
Referent
Posty: 214
Od: 13 mar 2017, 13:25
Zajmuję się: PFRON

Napisano: 21 paź 2019, 13:13

lena8 pisze:
21 paź 2019, 12:09
My wyliczamy dokładnie kwotę dofinansowania i sprzęty o które wnioskował i te ma kupić. W 'Zasadach' jest zapis, że faktura może obejmować tylko te pozycje/elementy, które są dofinansowane w ramach zawartej umowy, nie ma więc możliwości że zakupił coś o co nie wnioskował. W umowie nie wskazujemy konkretnego modelu laptopa, może kupić inny laptop o innych parametrach, ale nie może kupić sprzętu o który nie wnioskował i którego nie obejmuje umowa dofinansowania.
A jak macie kilka pozycji, to wpisujecie w umowie ogólną kwotę na wszystko, czy rozbijacie na poszczególne pozycje, np. Czy piszecie dofinansowanie do laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego 4700 zł, czy że do laptopa nie więcej niż 4000 zł, do urządzenia wielofunkcyjnego nie więcej niż 700 zł?
PCPR-Trz
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 433
Od: 30 wrz 2016, 8:43
Zajmuję się:

Napisano: 21 paź 2019, 13:27

Wyliczamy ogólną kwotę za całość np. laptop, telefon, drukarka 5500,00zł, nie sprawdzamy później czy faktycznie ceny są takie jak z proformy, tylko czy poniósł udział własny w odpowiedniej wysokości i czy nasze dof.się zgadza z umową.
lena8
Referent
Posty: 214
Od: 13 mar 2017, 13:25
Zajmuję się: PFRON

Napisano: 21 paź 2019, 13:43

lena8 pisze:
21 paź 2019, 12:09
My wyliczamy dokładnie kwotę dofinansowania i sprzęty o które wnioskował i te ma kupić. W 'Zasadach' jest zapis, że faktura może obejmować tylko te pozycje/elementy, które są dofinansowane w ramach zawartej umowy, nie ma więc możliwości że zakupił coś o co nie wnioskował. W umowie nie wskazujemy konkretnego modelu laptopa, może kupić inny laptop o innych parametrach, ale nie może kupić sprzętu o który nie wnioskował i którego nie obejmuje umowa dofinansowania.
A jak macie kilka pozycji, to wpisujecie w umowie ogólną kwotę na wszystko, czy rozbijacie na poszczególne pozycje, np. Czy piszecie dofinansowanie do laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego 4700 zł, czy że do laptopa nie więcej niż 4000 zł, do urządzenia wielofunkcyjnego nie więcej niż 700 zł?
PCPR-Trz
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 433
Od: 30 wrz 2016, 8:43
Zajmuję się:

Napisano: 21 paź 2019, 14:34

A jak macie kilka pozycji, to wpisujecie w umowie ogólną kwotę na wszystko, czy rozbijacie na poszczególne pozycje, np. Czy piszecie dofinansowanie do laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego 4700 zł, czy że do laptopa nie więcej niż 4000 zł, do urządzenia wielofunkcyjnego nie więcej niż 700 zł?
[/quote]

Wpisujemy kwotę za wszystko, nie wyszczególniamy za co ile płacimy.
lena8
Referent
Posty: 214
Od: 13 mar 2017, 13:25
Zajmuję się: PFRON

Napisano: 22 paź 2019, 8:18

lena8 pisze:
21 paź 2019, 14:34

Wpisujemy kwotę za wszystko, nie wyszczególniamy za co ile płacimy.
A co, jeśli we wniosku przy kwocie wnioskowanej np przy laptopie była kwota 4000 zł, a na fakturze jest 4200?
Drążę temat, bo robiłam tak, jak Ty - kwota na wszystko. Ale w tym roku zaczęło się straszne mieszanie z kwotami przy samym zakupie i zgłupiałam. Nie wiem, czy mogę dać więcej, jeśli na wniosku jest wskazana określona kwota wnioskowana do danego sprzętu itd
PCPR-Trz
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 433
Od: 30 wrz 2016, 8:43
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 3    [ Posty: 23 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x