Miało być "dostaję". LiterówkaAntosia pisze:Zawsze dostają odpowiedź? A kto? Bo nie zrozumialam?
Wysyłam w wypadku jak wymaga tego dane postępowanie. Nie jest to częste.Antosia pisze: A dlaczego tylko w sporadycznych przypadkach? To jest źle widziane?
Przecież klient ma prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania (art 10 par.1 KPA), czyli powinnaś go o tym poinformować. Oczywiście jak wyślesz nie informując strony i nie będzie ona chciała przeglądnąć akt postępowania to się o tym raczej nie dowie.Antosia pisze:Czy klient dowie się o tym jak wyślę prośbę do Skarbówki? Bo mam takiego klienta, ze wydaje mi się, że on dorabia legalnie, a podaje, że nic nie dorabia.
zapytaj w empatii zus o odprowadzane składki jak pracuje to będzie info o składkachAntosia pisze:Z Bo mam takiego klienta, ze wydaje mi się, że on dorabia legalnie, a podaje, że nic nie dorabia.