Skarga na pracownika - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 18 sty 2023, 9:40

Witam.
pracownik przyjął wniosek, wezwał do uzupełnienia, klient się nie stawił.
Wniosek został bez rozpatrzenia. Okazuje się, że pracownik nie powinien był wzywać klienta, tylko rozpatrzyć wniosek. Oczywiście klient złożył skargę.
Jak postąpić i jak się wytłumaczyć?
Babelina
Praktykant
Posty: 30
Od: 12 gru 2017, 9:07
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe, Karta Dużej Rodziny, Stypendium, Świadczenia Wychowawcze


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x