SKO odmówiło zmiany własnej decyzji i przekazało sprawę nam do ponownego rozpatrzenia - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 17 wrz 2021, 10:15

SKO wydało decyzję utrzymującą w mocy naszą w dniu 20.07.2021r. W sierpniu strona wystąpiła do SKO z wnioskiem o zmianę ich decyzji w zwiazku z zawieszeniem emerytury. SKO odmówiło zmiany własnej decyzji i przekazało nam, uzasadniając że ten wniosek strony o zmianę decyji (zwykłe pismo) należy traktować jako wniosek o ustalenie prawa do świadczenia. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. Powiedzcie czy teraz mam wezwać strone z art. 24 a ust 1 i 2 do złożenia prawidłowego wniosku i dołączenia dokumentów? Tylko teraz nie mam do końca okreslonego wzoru wniosku????
kasia7
Starszy referent
Posty: 894
Od: 20 mar 2017, 14:40
Zajmuję się: świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, 500+


Napisano: 17 wrz 2021, 11:26

Daliście odmowę na ŚP i SKO utrzymało Wam w mocy? I teraz strona składa o zmianę decyzji SKO? To tak nie działa.
Wasza decyzja odmowna jest ważna, a skoro zmienił się stan faktyczny i strona składa wniosek de facto o przyznanie świadczenia, to rozpatrujecie, a do SKO tylko odwołanie.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1263
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 17 wrz 2021, 11:36

stan faktyczny się zmienił i strona złożyła do SKO wniosek o zmianę ich decyzji, tylko że SKO przesłało ten wniosek do nas, jako organu właściwego... :?: teraz nie wiem bardzo co mam zrobić? wezwać stronę do złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku czy w ogóle do złożenia wniosku o ustalenie prawa????
kasia7
Starszy referent
Posty: 894
Od: 20 mar 2017, 14:40
Zajmuję się: świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, 500+

Napisano: 17 wrz 2021, 11:37

Ja bym wezwała do poprawienia i uzupełnienia poprzez złożenie wniosku o ustalenie prawa na formularzu.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1263
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 17 wrz 2021, 12:28

ok, tak zrobię
kasia7
Starszy referent
Posty: 894
Od: 20 mar 2017, 14:40
Zajmuję się: świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, 500+



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x