Inna gmina przyznała świadczenia, a następnie w trakcie okresu przekazała nam decyzję do dalszej realizacji.
Podczas weryfikacji wyszło nam, że nie zostały spełnione kryteria do przyznania, więc za naszą namową wnioskodawca poprosił o wstrzymanie dalszych wypłat do czasu wyjaśnienia sprawy.
Ponieważ skończył się okres świadczeniowy – zawnioskowaliśmy do SKO o stwierdzenie nieważności decyzji poprzedniego organu, a SKO unieważniło tamtą decyzję przyznającą.
Co dalej z tym zrobić?
U nas nie było żadnych wypłat, zatem nienależne świadczenia są w poprzedniej gminie.
Czy mamy wydać decyzję o odmowie przyznania świadczeń?
A następnie czy wystąpić do tamtej gminy o dokładny harmonogram wypłat i wydać decyzję o nienależnym świadczeniu?
Mamy podać nasze konto do zwrotu czy konto poprzedniego organu, który mógłby to jakoś windykować w swoim systemie?
A jeśli nasze – to jak to zrobić w systemie? U nas nie doszło do żadnej wypłaty (mamy Amazis, ale wystarczy mi ogólny pomysł bez szczegółów technicznych).
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź, jak to teraz poprowadzić.