śmierć DA, - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

Strona 1 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 02 lip 2024, 9:26

Witam, w FA jestem zupełnie zielona. Dostałam postanowienie od komornika o umorzeniu postępowania egzekucyjnego z urzędu, w uzasadnieniu jest data śmierci dłużnika 31.07.2023r. W teczce znalazłam postanowienie od komornika z sierpnia 2023 o zawieszeniu postępowania + zgon 31.07.2023
Od 2018 roku nie wypłacamy już FA. Co teraz powinnam zrobić po kolei ?
milaś
Stażysta
Od: 12 lip 2023, 10:10
Zajmuję się: ŚR, FA

Napisano: 02 lip 2024, 9:57

Jeżeli dłużnik ma u nas zadłużenie to w systemie ustawiam datę zgonu, robię wydruk zadłużenia do tej daty i do księgowości postanowienie o wygaszeniu zadłużenia (postanowienie wysyłam również do wiadomości komornika).
Mantra
Praktykant
Od: 28 cze 2024, 12:57
Zajmuję się: FA/ŚR i inne

Napisano: 02 lip 2024, 10:22

Mantra pisze:
02 lip 2024, 9:57
Jeżeli dłużnik ma u nas zadłużenie to w systemie ustawiam datę zgonu, robię wydruk zadłużenia do tej daty i do księgowości postanowienie o wygaszeniu zadłużenia (postanowienie wysyłam również do wiadomości komornika).
1. ustawienie daty zgonu- czyli wchodze na dłużnika, operacje, ustaw date śmierci.
I tam jest data śmierci- to wiadomo, ale jest jeszcze data WYGASZENIA i DECYZJI. Jakie daty tam wpisać ?
2. wydruk zadłużenia- do daty śmierci ? jak ją zrobić ?
3. postanowienie o wygaszeniu zadłużenia- jak zrobić ?
Bardzo dziękuje za pomoc
milaś
Stażysta

Napisano: 02 lip 2024, 10:48

milaś pisze:
02 lip 2024, 10:22
Mantra pisze:
1. ustawienie daty zgonu- czyli wchodze na dłużnika, operacje, ustaw date śmierci.
I tam jest data śmierci- to wiadomo, ale jest jeszcze data WYGASZENIA i DECYZJI. Jakie daty tam wpisać ?
Bardzo dziękuje za pomoc
1. Dokładnie tak:) Data zgonu i wygaszenia taka sama, datę decyzji ustawiam na dzień, w którym robię postanowienie o wygaszeniu.
2. Kwotę zadłużenia do wygaszenia generuje mi system sam jak już ustawię datę zgonu.
3. do Księgowości daję: