strata z działalności a zasiłek chorobowy - Świadczenie Wychowawcze (500+)

Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 15 lip 2016, 15:20

Kobieta miała w 2014 roku stratę z działalności. (w pit 36 widnieje tylko strata) Z Ministerstwa Finansów wychodzi dochód ponad 5000 (z zasiłku chorobowego z ZUS). Pytanie czy ten dochód zawiera się już w tej stracie czy skoro jest to w MF to muszę to policzyć?
Proszę o odpowiedź :)
monique

Napisano: 15 lip 2016, 20:24

Być może pytanie jest banalne ale mimo wszystko proszę o podpowiedz. Jestem nowa w świadczeniach i każda wskazówka osób bardziej doświadczonych jest dla mnie cenna.
monique

Napisano: 16 lip 2016, 8:45

liczysz te 500 .... dzielisz na 12 miesięcy i liczbę osób w rodzinie
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
ewalu
Awatar użytkownika
VIP
Od: 12 maja 2011, 15:17
Zajmuję się:

Napisano: 16 lip 2016, 11:46

Oki. To jeszcze jedno. Czy mogę odjąć od tego dochodu składki zdrowotne jakie kobieta płaciła z tytułu tej działalności?
monique

Napisano: 16 lip 2016, 16:22

nie
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
ewalu
Awatar użytkownika
VIP
Zajmuję się:

Napisano: 18 lip 2016, 8:15

Ewalu a jak osoba miała dochód z działalności na zasadach ogólnych i jeszcze dodatkowo chorobowe empatia łącznie pokazuje dochód to od niego odejmuje podatek i składki. Skąd mam wiedzieć ze ktoś miał chorobowe jak epmatia wykazuje łącznie na zasadach ogólnych dochód , gdyby nie to że przez przypadek pokazała mi osoba pit 37 to bym nie wiedziała.
Gość

Napisano: 18 lip 2016, 9:27

no to zapomnij, że ci pokazała ten pit 37 :mrgreen: :twisted:
ewalu
Awatar użytkownika
VIP