Studia z psychokryminalistyki a praca wychowawcy - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 19 kwie 2021, 18:47

Hejka jestem studentem bezpieczeństwa wewnętrzne psychokryminalistyki, a raczej powoli je kończę. Po nich planuję iść zaocznie na psychologię. Zawsze chciałem pracować jako wychowawca w ośrodkach pomocy społecznej, i ku mojemu zaskoczeniu gdzieś przeczytałem że po psychokryminalistyce można pracować jako takowy. Mam więc pytanie. Czy jeśli widzę że w ofercie danego ośrodka pisze w wymogach:
,,- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub
na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej"
To taki kierunek daje mi wspomniane wyżej kwalifikacje?

Przykładowe przedmioty na moim kierunku to:
Psychologia,
Psychologia przesłuchań,
Socjologia,
Psychopatologia - sposoby postępowania z osobami zaburzonymi
Podstawy psychofizjologii człowieka
Interwencje kryzysowe
Prawa człowieka
Patologia przesłuchań
Kryminalistyka
Psychologia kryminalistyczna
Ale też takie przedmioty które pojawiają się na takiej resocjalizacji czyli jakieś podstawy administracji publicznej, prawo karne procesowe, i tak dalej.
Maciejstudent
Praktykant
Od: 19 kwie 2021, 18:30
Zajmuję się: Student

Napisano: 20 kwie 2021, 8:09

Trudno powiedzieć, bo nie bardzo wiadomo o co chodzi – OPS jako taki raczej nie zatrudnia „wychowawców”. A co konkretnie chciałbyś robić jako: cyt.: „wychowawca w ośrodkach pomocy społecznej”? Może chodzi o pracę w MOS lub MOW – ale to nie nasza działka. Chyba że myślisz o jakiejś świetlicy socjoterapeutycznej, ŚDS czy WTZ, a może DPS...?
Quidquid latine scriptum sit, sapienter videtur
Ten z Łopieki