Ojciec76 pisze: ↑19 kwie 2021, 12:38
Nie omija, ale specyfika pracy raczej uniemożliwia pracę zdalną. Co najwyżej system pracy rotacyjnej.
Aby przeprowadzić rozmowę telefoniczną z Klientem i ustalić Jego sytuację ( zgodnie z obowiązującym prawem)- nie muszę wychodzić z domu.
Aby w przypadkach tego wymagających pojechać do Klienta mogę wystartować z domu.
Aby wprowadzić dane do komputera nie muszę ruszać się z domu.
Aby odbierać rozmowy telefoniczne nie muszę ruszać się z domu ( mam przekierowanie).
Aby obsłużyć Klienta, który pojawiłby się w siedzibie wystarczy wyznaczyć dyżury pracy rotacyjnej.
Wszystko po to, aby nie doszło do sytuacji zamknięcia ośrodka z powodu civida. A może do tego dojść, gdy wszyscy w imię - nie wiem czego- będa z uporem maniaka siedzieć w siedzibie bo taka jest "specyfika pracy". Nasza praca nie polega na siedzeniu w siedzibie tylko skutecznym pomaganiu. Co można robić zdalnie i czego jestem przykładem. Nie piszcie mi proszę , że nie da rady. Pozdrawiam i życzę zdrowia Wam, Waszym Rodzinom i Waszym Klientom.