stypendia w sygnity-od czego zacząć? - Stypendia

Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 11 sie 2021, 14:55

JESTEM NOWA W STYPENDIACH-PRZEJĘŁAM OD PANI KTORA ODCHODZI NA EMERYTURĘ. PANI ROBIŁA WSZYSTKO RĘCZNIE JA NATOMIAST MAM ZAKUPIONE OPROGRAMOWANIE W SYGNITY. ZNAJDZIE SIE OSOBA KTÓRA PODPOWIE MI OD CZEGO ZACZĄĆ? CZY WPROWADZAM WNIOSEK NA KAZDE DZIECKO OSOBNO? DECYZJA MUSI BYĆ NA KAZDE DZIECKO...CZY KAZDĄ FAKTURĘ WPROWADZAM DO LISTY DOKUMENTÓW FINANSOWYCH Z PRZYPISANIEM DO KONKRETNEGO DZIECKA?CO JESZCZE MUSZĘ POZMIENIAC CZY USTAWIĆ W PROGRAMIE ZEBY PRAWIDŁOWO NALICZAŁO KWOTY STYPENDIUM. BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA KAŻDĄ POMOC....
miczel666
Praktykant
Od: 20 cze 2017, 13:24
Zajmuję się: ŚR/ŚW

Napisano: 12 sie 2021, 10:14

SERIO?NIKT NIC???
miczel666
Praktykant

Napisano: 12 sie 2021, 11:18

Witam w klubie. Mam tak samo... nie wiem za co mam się brać!!! Ale dzięki Twojemu pytaniu dowiedzialam się, że wprowadza się faktury hihi. A tak na marginesie to w temacie stypendiów jakoś wszyscy mało się wypowiadają, jest ciężko...
tarzan123
Stażysta
Od: 11 lip 2017, 8:47
Zajmuję się: referent

Napisano: 12 sie 2021, 13:33

JA PRACUJĘ NA SYGNITY W ZASIŁKACH RODZINNYCH więc program w miarę znam. Wydaje mi się ze wniosek wprowadzam na kazde dziecko osobno skoro na kazde dziecko jest odrębny wniosek...
poprzedniczka robila wszystko w wordzie...szkoda ze nikt nie chce pomoc
miczel666
Praktykant

Napisano: 12 sie 2021, 13:58

Hej, ja pracuje na sygnity, co prawda od roku ale postaram się napisać, to co wiem :)
- wniosek wprowadzasz osobno na każde dziecko,wiadomo data, numer wniosku trzeba uzupełnić i dodać dziecko, na które jest wnioskowana pomoc. Należy wybrać szkołę, do której uczęszcza dziecko oraz okres nauki i wnioskowaną formę pomocy, dochody wprowadzić, sprawdzić konto/kasa, utworzyć harmonogram.
- co do kwoty stypendium pomagał robić mi to informatyk, robimy raz w roku więc ciężko mi to sobie przypomnieć gdzie to w tym programie jest.