sygnity - Świadczenia rodzinne

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 29 ]

Napisano: 31 mar 2014, 10:26

ja własnie wykonałam aktualizacje i udało sie wprowadzic licencje
~monia


Napisano: 31 mar 2014, 10:28

A JAK TO ZROBIŁAŚ KROK PO KROKU BO JA TO ROBIĘ PIERWSZY RAZ.
~Nati

Napisano: 31 mar 2014, 10:30

u mnie to samo, program zablokowany, kody nie przyszły a sygnity nie obiera telefonów
~ja

Napisano: 31 mar 2014, 10:36

pomoże ktoś???
~Nati

Napisano: 31 mar 2014, 10:46

a jak wprowadzic numer licencji wogole bo mi nic nie wyskakuje zeby wprowadzic gdzie ta zakladka jest
~anka11

Napisano: 31 mar 2014, 10:53

anka 11 masz na stronie startowej w lewym górnym rogu taki mały kwadracik []
~ja

Napisano: 31 mar 2014, 10:56

dzieki serdeczne
~anka11

Napisano: 31 mar 2014, 11:05

też mam system zablokowany konsultanci zajęci jak zrobic teraz aktualizaję programu może ktos powie
~ooo

Napisano: 31 mar 2014, 11:16

pomoc > sprawdz dostepnosc aktualizacji> pobrac i zrobić aktualizacje
~h.

Napisano: 31 mar 2014, 11:19

mi wyskakuje powiadomienie:

Nie udało się połączyć z serwerem aplikacyjnym JBoss https://192.168.2.11:8280.
NIEKTÓRE FUNKCJONALNOŚCI PROGRAMU BĘDĄ NIEDOSTĘPNE!
Możliwe przyczyny problemu:
1. Serwer aplikacyjny JBoss nie został uruchomiony lub nastąpił błędny jego rozruch - należy uruchomić JBoss na serwerze.
2. Adres serwera jest błędny - należy zmodyfikować adres na poprawny wybierając w głównym oknie programu menu „Administracja -> Narzędzia -> Konfiguracja połączenia z serwerem JBoss”.
3. Port sieciowy używany do komunikacji z serwerem (8280) jest zablokowany - należy odblokować port w zaporze sieciowej serwera.
4. Brak zainstalowanego serwera aplikacyjnego JBoss - należy uruchomić pakiet aktualizacyjny na serwerze, na którym znajduje się baza danych.


I co z tym fantem zrobić? :(
~mk



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 29 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x