sygnity

Wybrane tematy:
Wzory decyzji Wzory wniosków o świadczenia rodzinne - UKRAINA Zmiana wysokości świadczenia pielęgnacyjnego ZANIM ZAŁOŻYSZ NOWY TEMAT - PRZECZYTAJ! kwestia ŚP dopytanie Kiedy wypłacacie świadczenie rodzinne ??
~monia

Re: sygnity

Post autor: ~monia »

ja własnie wykonałam aktualizacje i udało sie wprowadzic licencje
~Nati

Re: sygnity

Post autor: ~Nati »

A JAK TO ZROBIŁAŚ KROK PO KROKU BO JA TO ROBIĘ PIERWSZY RAZ.
~ja

Re: sygnity

Post autor: ~ja »

u mnie to samo, program zablokowany, kody nie przyszły a sygnity nie obiera telefonów
~Nati

Re: sygnity

Post autor: ~Nati »

pomoże ktoś???
~anka11

Re: sygnity

Post autor: ~anka11 »

a jak wprowadzic numer licencji wogole bo mi nic nie wyskakuje zeby wprowadzic gdzie ta zakladka jest
~ja

Re: sygnity

Post autor: ~ja »

anka 11 masz na stronie startowej w lewym górnym rogu taki mały kwadracik []
~anka11

Re: sygnity

Post autor: ~anka11 »

dzieki serdeczne
~ooo

Re: sygnity

Post autor: ~ooo »

też mam system zablokowany konsultanci zajęci jak zrobic teraz aktualizaję programu może ktos powie
~h.

Re: sygnity

Post autor: ~h. »

pomoc > sprawdz dostepnosc aktualizacji> pobrac i zrobić aktualizacje
~mk

Re: sygnity

Post autor: ~mk »

mi wyskakuje powiadomienie:

Nie udało się połączyć z serwerem aplikacyjnym JBoss https://192.168.2.11:8280.
NIEKTÓRE FUNKCJONALNOŚCI PROGRAMU BĘDĄ NIEDOSTĘPNE!
Możliwe przyczyny problemu:
1. Serwer aplikacyjny JBoss nie został uruchomiony lub nastąpił błędny jego rozruch - należy uruchomić JBoss na serwerze.
2. Adres serwera jest błędny - należy zmodyfikować adres na poprawny wybierając w głównym oknie programu menu „Administracja -> Narzędzia -> Konfiguracja połączenia z serwerem JBoss”.
3. Port sieciowy używany do komunikacji z serwerem (8280) jest zablokowany - należy odblokować port w zaporze sieciowej serwera.
4. Brak zainstalowanego serwera aplikacyjnego JBoss - należy uruchomić pakiet aktualizacyjny na serwerze, na którym znajduje się baza danych.


I co z tym fantem zrobić? :(
ODPOWIEDZ