SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem

Wybrane tematy:
Podpis klienta pod wywiadem POMOST STD Błąd sprawozdania Sprawozdania MRiPS-06 (wersja 1.04a) za 2021 Odnowienie certyfikatu Brak możliwości wygenerowania sprawozdania SKŁ ZDR pytanie odnośnie poprawności danych problem z wydrukiem informacji /decyzji w Sygnity
ODPOWIEDZ
Rafał

SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem

Post autor: Rafał »

Czy wy też macie problemy z dodzwonieniem się do HD? to jakiś koszmar to absolutnie graniczy z cudem. To jakaś porażka płacimy ciężkie pieniądze za te programy a tam nikt łaskawie nie raczy odebrać ciągle jak mantra tekst konsultanci są zajęci...ilu ich tam jest 1 czy 2? to jakaś kpina
manka82

Re: SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem

Post autor: manka82 »

Zbawienia się szybciej doczekasz niż tam się dodzwonisz :? to że Ty masz problem z systemem to oni mają gdzieś...na odpowiedź na zgłoszenie na pocztę elektroniczną też poczekasz..to jest całe Sygnity...pamiętam początki tej firmy tj. computerland poezja było zupełnie inaczej inna jakość obsługi a teraz porażka
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6052
Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska
Kontakt:

Re: SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem

Post autor: SYGNITY »

Witam, uprzejmie przypominam że na głównym oknie systemu POMOST Std są podane namiary na serwis:

www: https://www.hd.sygnity.pl/
e-mail: [email protected]
tel. (81) 749-55-91 fax (81) 749-55-04
forum Użytkowników: https://www.public.sygnity.pl/forums/

Kolejność ich podania nie jest przypadkowa, bo zawsze wszystkim polecamy przede wszystkim portal

www: https://www.hd.sygnity.pl/

bo tam można utworzyć zgłoszenie i widzieć co się z nim dzieje, a jak nie jest podejmowane to zapala się czerwona lampka i jest alert u nas w firmie, więc jest to pewna ścieżka.

w dalszej kolejności polecamy e-mail

a dopiero w ostatecznosci telefon, gdyż jak wiadomo w okresach sprawozdawczych może byc czasem zajęty, jak ludzie dzwonią i czasem długo rozmawiają.

Zawsze można też napisać na naszym forum bo tam na bieżąco są odpowiedzi (tu siłą rzeczy zagląda się rzadziej).

Także bardzo uprzejmie proszę o skorzystanie z podanych wskazówek.
pozdrawiam
Tomek
tomek2

Re: SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem

Post autor: tomek2 »

to jeszcze takie pytanie do pana z Sygnity: gdzie na Waszym forum jest wątek o CAS?
Do dziś trzeba wysłać sprawozdania z SR a tu u mnie "zima" - nie idzie się zalogować loginem i hasłem z Quickstat
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6052
Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska
Kontakt:

Re: SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem

Post autor: SYGNITY »

Napisz proszę na [email protected] - to jest adres serwisu CAS. Na forum nie ma działu CAS, nie było dotąd takiego zapotrzebowania ze strony naszych Użytkowników. Jest dział SR, jest dział POMOST.
pozdrawiam
Tomek
Tomek2

Re: SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem

Post autor: Tomek2 »

dział SR i dział Pomost jest dla użytkowników Waszych programów dziedzinowych a nie CAS SR/PS (chyba że się mylę)
BTW. problem rozwiązany z logowaniem do CAS SR - wymiotło jakimś dziwnym trafem użytkownika z roli SR. Telefon do administratora w UW załatwił sprawę.
PawełR

Re: SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem

Post autor: PawełR »

ział SR i dział Pomost jest dla użytkowników Waszych programów dziedzinowych a nie CAS SR/PS
I właśnie przy okazji tych programów dziedzinowych poruszane są wątki dotyczące CAS (sprawozdawczość)
ODPOWIEDZ