Należy wybrać z drzewka funkcji Pomocnicze dane głównego okna systemu POMOST Std pozycję Instytucje.
W przypadku instytucji realizującej usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, należy wybrać z menu Pozostałe dane pozycję Usługi opiekuńcze.
Spowoduje to uruchomienie okna Usługi opiekuńcze świadczone przez.
Należy kolejno:
• wybrać przycisk Dodaj;
• ustawić przełącznik w pozycji usługi opiekuńcze albo specjalistyczne usługi opiekuńcze, w zależności od tego, który rodzaj wsparcia jest realizowany przez instytucję;
• z rozwijanej listy poniżej przełącznika wybrać szczegółowy rodzaj świadczenia;
• określić stawki za godzinę usługi w dni robocze /w soboty / w dni świąteczne;
• wybrać przycisk Akceptuj, albo ikonę magnetofonu - tę drugą jeśli instytucja realizuje więcej niż jeden rodzaj usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych; wówczas uzupełniony wcześniej rodzaj zapisze się i nastąpi przejście do wypełnienia kolejnego.
Po wypełnieniu informacji o wszystkich rodzajach świadczonego wsparcia, należy wybrać przycisk Zamknij aby powrócić do listy instytucji.
Ustawione kwoty odtąd będą się pojawiać w każdej decyzji, gdzie wskażemy tego realizatora.
pozdrawiam