termin - zawiadomienie - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 18 lut 2022, 13:01

witam, mam watpliwość czy po zmianach od lipca 2021 r. w przypadku zawiadomienia o wszczęciu postępowania adm. przed wydaniem decyzji odmownej musimy dać termin 14 dni co do możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań , czy mozna dać 7 dni?
ope123
Stażysta
Posty: 173
Od: 30 mar 2021, 20:28
Zajmuję się: DM.DE


Napisano: 18 lut 2022, 13:41

ustawa o dodatkach mieszkaniowych
art 7 ust 13. W celu weryfikacji informacji i danych zawartych we wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego i w deklaracji, o której mowa w ust. 1, oraz w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, organ może wezwać wnioskodawcę do przekazania dodatkowych dokumentów potwierdzających te informacje i dane, wyznaczając termin nie krótszy niż 14 dni. Organ może odmówić przyznania dodatku mieszkaniowego w przypadku niedostarczenia wskazanych dokumentów w wyznaczonym terminie.

gdy masz deklarację wypelnioną ale chcesz zweryfikowac dochody...wtedy można powołać się na ten artykuł i dać 14 dni, :?
natomiast jesli wszczynasz postępowanie z kpa to powołujesz się na art 61 § 1 i § 4 kpa...przed odmowna nie wszczynasz postepowania...bo ono jest juz wszczete na wniosek strony... :?
zaś gdy decyzja odmowna to art 10 par 1 kpa dajesz termin jak Ci pasuje
:-)
VIP
Posty: 3452
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x