Mam klientkę, która najwyraźniej jest zaburzona. Jak wpadnie to gada jak nakręcona i nie da sobie nic przemówić. Nie można nic ustalić, gdyż kręci niesamowicie. Staram się do niej spokojnie podchodzić i żeby się nie nakręcała. Ale praktycznie każde wypowiedziane słowo prowokuje ją do gadania.Właściwie o niczym. Kogo dopadnie to gada.
Nie mam pomysłu na nią. Chciałabym delikatnie jej uświadomić, że może przydałaby się jej wizyta u lekarza??
Proszę o rady.
trudny klient
Re: trudny klient
Co zrobić z p.x gdzie czrno na białym ma dochód udokumentowany zaświuadczeniem z Urzędu Gminy bo jest właścicielem gospodarstwa rolnego zaświadczenie sami bierzemy bo on nam nie dostrczy bo to zakapior tylko pisać skargi na wszystkich a wywiadu nie chce podpisać bo twierdzi że ma dochód zerowy.Co robić z taką osobą.
Re: trudny klient
wyznaczyć termin do zapoznania się dokumentami
Odmowa podpisu nie jest przeszkoda aby dać odmowę tym bardziej.....
Z urzędu naliczacie dochód....formacje znane, pozyskane
Ile ma tego dochodu do kryterium, sam, rodzina?
Pisze.....a niech pisze, czego się boicie jak jesteście na prawie.
Odmowa podpisu nie jest przeszkoda aby dać odmowę tym bardziej.....
Z urzędu naliczacie dochód....formacje znane, pozyskane
Ile ma tego dochodu do kryterium, sam, rodzina?
Pisze.....a niech pisze, czego się boicie jak jesteście na prawie.
Re: trudny klient
Ziuta, to są trudni klienci bo czas płynie a my nic nie możemy ustalić. Ja sobie radzę w ten sposób, że na wstępie brutalnie informuję głosem stanowczym, iż ustalam zasady naszej współpracy tak, że ja będę zadawać pytania a osoba ma na nie konkretnie odpowiadać . Czy wyraża zgodę? Tak wraża zgodę. W przypadku słowotoku przywracam ją do porządku. Osiągam to co chcę i na końcu mimo wszystko pytam czy chce Pani coś ponadto jeszcze powiedzieć ?
Re: trudny klient
wwz
to pięknie brzmi ale ....no cóż za długo pracuję aby \" stanowczo mówię\" było zawsze efektywne:)
Ja sobie radziłam w ten sposób: jak się Pani /pan nie uspokoi przerwę wywiad i wychodziłam. Pismo o następnym terminie gdyż nie można było przeprowadzić dnia ze względu........i tu opis sytuacji. Poczeka, przedłużysz termin to spoko ma interes do nas a nie my do klienta. Oczywiście to co napisałam dotyczy klientów roszczeniowych, bezczelnych i chamskich. Na wychowanie dorosłego człowieka nigdy nie jest za późno:)
to pięknie brzmi ale ....no cóż za długo pracuję aby \" stanowczo mówię\" było zawsze efektywne:)
Ja sobie radziłam w ten sposób: jak się Pani /pan nie uspokoi przerwę wywiad i wychodziłam. Pismo o następnym terminie gdyż nie można było przeprowadzić dnia ze względu........i tu opis sytuacji. Poczeka, przedłużysz termin to spoko ma interes do nas a nie my do klienta. Oczywiście to co napisałam dotyczy klientów roszczeniowych, bezczelnych i chamskich. Na wychowanie dorosłego człowieka nigdy nie jest za późno:)
Oprócz trudny klient - Pomoc społeczna (forum ogólne) przeczytaj również:
pracownik socjalny to omnibus:)
prawomocny wyrok sądu
pracownik socjalny to omnibus:)
osoba ubezwłasnowolniona
doposażenie punktu żywieniowego
Odmowa Dps
zasiłek stały!
czy podajecie cenę posiłku w decyzjach z dożywiania?
dożywianie wartość zamówienia
Wywiady alimentacyjne
Osoba nieprzytomna a odpłatność za DPS
finansowanie asystentów z punktu 85206
stałe
Wyjazd
wypalenie zawodowe szkolenie
ocena pokontrolna