trudny klient
-
- Starszy referent
- Posty: 500
- Rejestracja: 13 mar 2017, 10:06
- Zajmuję się: SR SW FA
- Kontakt:
trudny klient
Wszczęto postępowanie w sprawie zasadności pobierania świadczeń rodzinnych, wezwano osobę do złożenia wyjaśnień i do dostarczenia dokumentów. Co w przypadku, gdy strona nie zgłosi się w wyznaczonym terminie? Czy należy przedłużyć termin? I tak w nieskończoność przedłużać termin?
-
- Referent
- Posty: 278
- Rejestracja: 19 kwie 2022, 12:20
- Zajmuję się: świadczenia rodzinne fundusz alimentacyjny dodatek osłonowy
- Kontakt:
Re: trudny klient
Ja bym napisała wezwanie do złożenia wyjaśnień dołączenia dokumentów pod rygorem wstrzymania wypłaty . Nie zgłasza się wstrzymuję nie przyjdzie do końca okresu zasiłkowego prawo do świadczeń wygasa
-
- Starszy referent
- Posty: 500
- Rejestracja: 13 mar 2017, 10:06
- Zajmuję się: SR SW FA
- Kontakt:
Re: trudny klient
Tak zrobiłam, wezwanie jest z rygorem wstrzymania wypłaty i to się zgadza. Ale co z wszczętym postępowaniem w sprawie zasadności pobierania świadczeń rodzinnych. Trzeba je jakoś zakończyć a jeżeli się nie zgłosi ? i mija termin? Nie mam podstaw do uchylenia decyzji przyznającej SR...
-
- Referent
- Posty: 360
- Rejestracja: 22 lis 2017, 12:14
- Zajmuję się: ZR,FA,500+
- Kontakt:
Re: trudny klient
Nie wiem co ma Ci donieść ta osoba. Ja jak mi wnioskodawca nie przyniósł papierów w wyznaczonym terminie napisałam do pracodawcy wniosek o udostępnienie danych prosząc o dochód i kserokopię umowy. Nie miałam problemów nigdy, żeby pracodawcy nie udostępniali tego. Zdarzyło się, że robili to z dużym opóźnieniem ale wystarczył jeden telefon, postraszeniem troszkę terminami i cała reszta i odpisywali. Potem robiłam cała procedurę nienależnie.Iza11 pisze: 29 kwie 2025, 12:19 Tak zrobiłam, wezwanie jest z rygorem wstrzymania wypłaty i to się zgadza. Ale co z wszczętym postępowaniem w sprawie zasadności pobierania świadczeń rodzinnych. Trzeba je jakoś zakończyć a jeżeli się nie zgłosi ? i mija termin? Nie mam podstaw do uchylenia decyzji przyznającej SR...
- Tom.
- Administrator
- Posty: 11090
- Rejestracja: 09 mar 2005, 16:10
- Zajmuję się: SR, CP, dodatki paliwowe ;)
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: trudny klient
musisz, jak wyżej napisane, próbowac sama ustalić,
a procedura podręcznikowa wygląda tak
wstrzymać wypłaty z 28
zawiesić wszczęte postępowanie
wygasić świadczenia w listopadzie
podjąć zawieszone postępowanie i je umorzyć z powodu wygasnięcia prawa do świadczeń i zakończenia okresu zasiłkowego
a procedura podręcznikowa wygląda tak

wstrzymać wypłaty z 28
zawiesić wszczęte postępowanie
wygasić świadczenia w listopadzie
podjąć zawieszone postępowanie i je umorzyć z powodu wygasnięcia prawa do świadczeń i zakończenia okresu zasiłkowego
-
- Praktykant
- Posty: 38
- Rejestracja: 20 mar 2017, 23:43
- Zajmuję się: DM,DE ŚW.R
- Kontakt:
Re: trudny klient
ja mam sytuację taką ze wezwałam o doręczenie dochodu uzyskanego przez ojca dzieci po otrzymaniu wezwania Pani przyszła i poprosiła o wstrzymanie wypłaty. Wstrzymałam wypłatę , a Pani dalej nie doniosła dokumentów, co teraz robić 

Oprócz trudny klient - Świadczenia rodzinne przeczytaj również:
Becikowe UKR
Świadczenie pielęgnacyjne - składki
UKR - gdzie wyjaśniać?
rodzicielskie
Żona chce zaświadczenia do renty wdowiej dot. męża
Weryfikacja PESEL
orzeczenie, co z nadpłatą?
Pobiera śp a chce emeryturę
skład rodziny w CP
OSOBA UPRAWNIONA DO ŚWIADCZENIA PIEL. I DOSTAŁA STOPIEŃ ZNACZNY
alimenty na rzecz osób spoza rodziny - potwierdzenia: oświadczenia
Świadczenie pielęgnacyjne- Sędzia, a opłacanie składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe
zp dla osoby częściowo ubezwłasnowolnionej
UKR PILNE?
świadczenie pielęgnacyjne do kiedy
decyzja Wojewody zz - jak zrobić potrącenie sygnity