tytuł wykonawczy - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 13 mar 2014, 13:07

robię pierwszy raz tytuł i ewidencję tytułów i zastanawiam się czyj nip wpisać ops, gminy czy może urzędu gminy, i jaką pieczątkę na ewidencji tytułów. proszę o pomoc
~zmora


Napisano: 13 mar 2014, 13:11

lege artis, wszędzie organ własciwy czyli Wójt/burmistrz/prezydent, NIP gminy i jej konto i pieczęć urzedowa.
Możesz próbować inaczej, ale nie we wszystkich US przejdzie.
"Kiedy człowiek zstępuje w przepaść, jego życie zawsze zyskuje jasno określony kierunek."
Terry Pratchett
kronos79
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 3317
Od: 19 lut 2014, 10:39
Zajmuję się:
Lokalizacja: z OPS

Napisano: 13 mar 2014, 13:14

czyli pieczęć ta okrągła raz a reszta gminna.Wielce dziękuje za pomoc :)
~zmora

Napisano: 13 mar 2014, 13:16

tam gdzie ma być organ, to w/b/p. A że działa poprzez urząd, to jego nip, konto etc.
"Kiedy człowiek zstępuje w przepaść, jego życie zawsze zyskuje jasno określony kierunek."
Terry Pratchett
kronos79
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 3317
Od: 19 lut 2014, 10:39
Zajmuję się:
Lokalizacja: z OPS

Napisano: 13 mar 2014, 13:22

a jak ma się to do ewidencji tytułów jak tam wpiszę dane gminy to jak się okaże ze np. jest jakiś babol to nawet nie będę wiedziała że coś odesłali bo ewentualny telefon czy zwrot przyjdzie na gmine
~zmora

Napisano: 13 mar 2014, 13:30

Widzisz, z tytułami jest tak, że po prawdzie nikt z tych, którzy nie są pracownikami urzedu miasta/gminy nie powinien ich robić,. Nie rób niczego bez wiedzy urzędu, bo tytuły i tak będa wracały i lepiej żeby wracały do Ciebie.
Przede wszystkim, żaden przepis naszej ustawy nie daje możliwości delegowania na ops zadań zwiazanych z prowadzeniem postępowania egzekucyjnego w administracji.
Po wtóre, takiego przepisu nie ma też w ustawie o samorządzie gminnym.
Jeśli zatem z góry wiemy, ze mocno naciągamy prawy robiąc te rzeczy, to powinno to się odbywać za zgodą i wiedzą urzędu.
Jesli środki bedą miały iść na rachunek gminy, to dobrze, zeby był to rachunek wyodrębniony, na który organy egzekucyjne mają wpłacac wyegzekwowane kwoty. Jako adres do korespondencji można wskazać adres ośrodka, jeśli gmina na to przystanie.
Najlepiej by było, żeby osoba robiąca tytuły była jednak pracownikiem urzędu, bo diopiero wtedy wszystko jest zgodnie z prawem.
"Kiedy człowiek zstępuje w przepaść, jego życie zawsze zyskuje jasno określony kierunek."
Terry Pratchett
kronos79
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 3317
Od: 19 lut 2014, 10:39
Zajmuję się:
Lokalizacja: z OPS

Napisano: 13 mar 2014, 13:36

i wszystko stało się przejrzyste :)
nikt nie chce tego robić , moja księgowa umyła rączki a od skarbnik wysłał do radcy prawnego który tylko coś bąknął pod nosem że to burmistrz powinien widnieć na tytułach i tyle był z rozmowy.
Trzeba będzie jeszcze raz podrążyć temat. Dzięki
~zmora



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x