wyrównanie świadczenia piel. otrzymam? - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 10    [ Posty: 99 ]

Napisano: 13 mar 2014, 13:07

Jestem rolnikiem i podlegam ubezpieczeniu w KRUS.
do VI 2013 r. pobierałem świadczenie pielęgnacyjne na siostrę, ale od lipca mi zabrano. Słyszałem że gminy mają jednak wypłacać wyrównania od lipca tamtego roku wszystkim, czy w moim przypadku też otrzymam wyrównanie? -
~Adam

Napisano: 13 mar 2014, 13:25

tak dostaniesz, a pracownicy dostaną szkodliwe za te wyrównania
~iwąka

Napisano: 13 mar 2014, 13:46

to jest ironia ? Może ktoś inny odpowie, proszę.
~Adam

Napisano: 13 mar 2014, 13:56

to nie ironia, wyrównanie dostaniesz, jeżeli wejdzie ustawa
a co do tego szkodliwego, to my pracownicy codziennie odbieramy po kilkanaście telefonów w tej sprawie, a muszę zasygnalizować, że poza odpowiadaniem na telefony mamy dużo innej pracy, ciekawe czy ktoś z tych opiekunów chociaż raz zadzwonił do ministerstwa, żeby przyspieszyć postępowanie w tej sprawie, proszę nas też zrozumieć
~iwąka

Napisano: 13 mar 2014, 14:15

rolnikowi sie nie nalezy placi KRUS !!!!
~xuz

Napisano: 13 mar 2014, 16:37

Rozumiem, że obecne przepisy nie pozwalają na przyznanie rolnikowi śp, może być przyznane SZO, ale chodzi mi o to wyrównanie czy otrzymam??
~Adam

Napisano: 13 mar 2014, 17:38

znowu się zaczyna, ROLNIKOWI zawsze się należało i nadal się należy,tylko i wyłącznie mądrzy w MOPS czy GOPS postanowili ŚP rolnikom nie przyznawać co nie którzy oczywiscie,zawsze przyznaje ŚP ROLNIKOM tylko sami opłacają KRUS.i bez głupiej dyskusji.
~zibi

Napisano: 13 mar 2014, 18:02

\'tylko i wyłącznie mądrzy w MOPS czy GOPS postanowili ŚP rolnikom nie przyznawać\'

Nie kłam, że tylko i wyłącznie. Zapominasz o uchwale 7 wspaniałych z NSA. Uchwały NSA rozstrzygające zagadnienie prawne w konkretnej sprawie wiążą bezwzględnie, a w doktrynie przyjmuje się również, że wiążą one nie tylko w danej sprawie.
Walka z wiatrakami since 1998.
Iks
Awatar użytkownika
VIP
Od: 27 lut 2014, 20:32