Stronami 1,2,3,4 a w środek upomnienie i kserokopie zwrotnego potwierdzenia odbioru upomnienia. Taki sposób przekazywania TW zażyczył sobie nasz urząd. Zapytaj u siebie, jak chcą żebyś układała.
Bez przesady. Wysyłam TW, TW dla zobowiązanego, kopię upomnienia i odbioru upomnienia.
A czy upomnienie dopnę przed, czy po TW nie ma znaczenia. Jak im się nie podoba to niech układają po swojemu.
Może jeszcze sobie zażyczą, żeby im w odpowiednie segregatory powpinać.
Przepraszam za oburzenie, ale to już lekka przesada z ich wymogami.
Nie dość, że nic nie robią z tymi tytułami, to jeszcze stawiają jakieś wymogi.
Sami robią wszystko, żeby nie przyjąć TW i z byle powodu je nam odsyłają a ja mam im jeszcze im je układać????
Nie potrafię zrozumieć czegoś. Robicie sobie na złość a tak naprawdę odrobina współpracy nikomu nie zaszkodziła. A nawet i pomaga jak my odstrzelimy babola. Ja żyję z urzędami w zgodzie, bo kto wie kiedy ja będę potrzebowała pomocy. Warto się dogadywać nawet w tak mało istotnych sprawach jak ułożenie tytułu.