upoważnienie - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 23 sty 2014, 19:21

Odebrane upoważnienie Dyrektor do podpisywania dokumentów , decyzji itd.od przełożonego i prosił aby do niego przychodzić a pracownik od początku pracy dostał upoważnienie do podpisywania od Dyrektor w razie nieobecności jej w pracy.
Pytanie moje czy ten pracownik mając to upoważnienie mimo wszystko może podpisywać ? Czy ktoś miał taką sytuację albo wie coś w tej sprawie.
~y


Napisano: 23 sty 2014, 20:55

U nas dyrektor wystąpił do Wójta z pismem w sprawie upoważnienia wskazanego przez dyrektora pracownika do podpisywania decyzji podczas nieobecności dyrektora w pracy. Dodatkowo dyrektor wydał upoważnienie dla tego pracownia odnośnie podpisywania pozostałych dokumentów w trakcie nieobecności dyrektora. Pracownik podpisuje tylko w sytuacji nieobecności dyrektora w pracy
~as

Napisano: 25 sty 2014, 10:43

ale dyrektor już nie ma prawa podpisywać, bo ma zabrane upoważnienie a pracownica nadal ma co w takim przypadku ?
~franko



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x