VAT w OPS - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 23 paź 2015, 12:16

Jak w waszych Ośrodkach wygląda sprawa VAT? Czy będziecie od stycznia 2016 r. składać do Gminy deklaracje cząstkowe VAT ?
Jakie zdarzenia będziemy tu wykazywać odnośnie sprzedaży - płatności za usługi opiekuńcze i dopłatę do pobytu za domy pomocy społecznej (wpłaty rodziny)? Może macie jakiś link do zarządzeń w tej sprawie w innych gminach.
aniab


Napisano: 23 paź 2015, 13:40

Właśnie dzisiaj miałam w tej sprawie rozmowę z księgowym z Gminy. We wtorek mamy w tej sprawie spotkanie z radcą prawnym, ale on mi coś mówił o korektach i to mnie bardzo niepokoi, czy będzie trzeba robić rejestry zakupów o sprzedaży kilka lat wstecz? Może coś więcej wiecie na ten temat. Jakby zmiana była od stycznia 2016 to ok, ale przrażają mnie korekty.
KKW1

Napisano: 23 paź 2015, 13:58

My będziemy wchodzic na vat od stycznia 2016 i czekamy na szkolenie przez gminę w tym zakresie
elak

Napisano: 23 paź 2015, 17:48

Jak będziecie wiedzieć coś więcej w temacie to napiszcie.
aniab

Napisano: 23 paź 2015, 23:22

hmm a jak my nie mamy rejestrów Vat? to jak to bedzie? i nigdy ich nie było? mały ośrodek jesteśmy!
miskaaaa

Napisano: 29 paź 2015, 13:25

Czy ktoś wie coś więcej na temat Vat-U?? Co z projektami unijnymi, czy będziemy musieli robić korekty Vat?? :roll:
Karolinka



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x