Witam mam problem zrobiłam literowy błąd wprowadzając kdr karta już została wyprodukowana i wysłana do naszego mopsu zauważyłam to przy wprowadzaniu koperty jak to teraz załatwić
Kartę z błędnie wprowadzonym nazwiskiem należy anulować z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed nowym zamówieniem zamówieniem.
Nie wiem w jakim statusie jest Pani karta. Jeśli jeszcze nie odebrała Pani koperty to przy odbiorze można po prawej wybrać, że karta przyszła ze złymi danymi i od razu ją anulować z powodu błędu urzędnika. Jeżeli już Pani kartę odebrała to w zakładce "Zarządzanie kartami" jest przycisk "Anuluj kartę".
Podczas wnioskowania o kartę elektroniczną dla dziecka zauważono błąd, brak drugiego imienia dziecka. Anulowano kartę z winy urzędnika i zamówiono kartę z poprawnymi danymi. Wnioskodawca został poinformowany telefonicznie i wyraził zgodę. Jednak czy kartę należy zabrać lub unieważnić odcinając jej róg? I czy w związku z anulacją należy wydać decyzję/informację wnioskodawcy czy wystarczy tylko notatka w aktach? Proszę o pomoc