Witam, 29 lipca br. wpłynął do nas wniosek o przyznanie 6 tyś zł z powodu nawałnicy, która miała miejsce 17 czerwca br. Uszkodzeniu uległ prawdopodobnie dach, który został wymieniony. Byłyśmy, sprawdziłyśmy sporządziłyśmy notatkę służbową itd. Mamy informację, że rodzina nie zamieszkuje na stałe w danym budynku tylko okazjonalnie wiadomo w tej sytuacji decyzja odmowna. We wniosku podali 2 adresy: 1.dom który został uszkodzony, teren naszej gminy, 2.dom w którym zamieszkują ale to już inna gmina. Przy składaniu wniosku potwierdzali, że zamieszkują na terenie naszej gminy. Wezwanie do uzupełnienia dokumentów wysłaliśmy pod adres nr 1, nieodebrane wróciło do nas. Wszystko wskazuje na to że nie zamieszkują po wskazanym adresem. Czy powinnam też wysłać wezwanie po adres nr 2, zaznaczam,że to jest inna gmina. Proszę o wasze odpowiedzi.