Czy ktoś z Was miał problem z weryfikacją w CBB/ Wklepałam wniosek - bez dochodu ( nadmienię że ludzie z innej gminy my jako organ właściwy) weryfikacja PESEL super , przy CBB nie mam komunikatu żadnego o weryfikacji pomimo wielu prób a jednostki terenowe bez tego nie idą . W czym może być problem?
uprzejmie informuję, że w celu poprawnego funkcjonowania operacji związanych z CBB (Centralna Baza Beneficjentów) w imieniu i nazwisku użytkownika systemu dziedzinowego nie może być spacji. Ewentualnych zmian w danych użytkownika może dokonać administrator systemu dziedzinowego. W przypadku problemów uprzejmie proszę o kontakt z Dostawcą Państwa systemu.
Z poważaniem,
Agnieszka Wróbel
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta „Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
Ewalu ale pod pojeciem użytkownik dziedinowy chodzi o nas (os. pracuyjacae na sygnity) a nie o ludzi? i gdzie sie niewluje ta spacje Jak w listach uzytkownikow w administarcji yam jest rybryka na wp[iasnie imienia uzytkownika i nazwiska osobno???? czy ja juz tu nic nie rozumiem
Tom wchodzę na administracje i w zakładce Empatia(pracuje na sygnity) mam te korekty ale jak na to wejdę to nic z tego nie rozumiem Na tych korektach mam cos typu : adres stały ze nie powinno być spacji np przy nr domu ->6 A Jak wejde na zakładke informacje wysłane do CBB tam jest napisane np" oczekiwanie na odpowiedź"
jak szukam w CBB i w Jednostkach Terenowych to zawsze pisze mi to samo ze dana osoba nie występuje mimo iż wiem ze do kwietnia pobierała w innej gminie I zastanaiwam się co robie nie tak?