Ja jako przedstawiciel jednego Dostawcy nie wypowiadam się i nie będę się porównywał do innego, mogę tylko tytułem uzupełnienia napisać, że to jak to u nas jest zrealizowane, wynika z tego, że odpowiedzieliśmy pozytywnie właśnie na postulaty naszych Użytkowników. Chętnie realizujemy bardzo wiele takich postulatów, co widać choćby po opisach zmian do kolejnych aktualizacji ( https://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... ktualnosci ) i specjalnie wykonujemy te aktualizacje co dwa tygodnie, aby możliwie szybko reagować na potrzeby Użytkowników. Co więcej dajemy naszym Użytkownikom możliwość skorzystania z dodatkowych usług, tylko w tym roku udostępniliśmy chętnym możliwość komunikacji z Klientami za pomocą sms i e-mail, a wkrótce damy Cyfrowe Repozytorium Dokumentów ( viewtopic.php?f=61&t=207245872 ). Wybór Dostawcy należy do Jednostki, więc warto mieć porównanie co i jak.
pozdrawiam