weryfikacja osoby w CBB - IZYDA - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 17 ]

Napisano: 12 lip 2017, 13:29

Ja jako przedstawiciel jednego Dostawcy nie wypowiadam się i nie będę się porównywał do innego, mogę tylko tytułem uzupełnienia napisać, że to jak to u nas jest zrealizowane, wynika z tego, że odpowiedzieliśmy pozytywnie właśnie na postulaty naszych Użytkowników. Chętnie realizujemy bardzo wiele takich postulatów, co widać choćby po opisach zmian do kolejnych aktualizacji ( https://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... ktualnosci ) i specjalnie wykonujemy te aktualizacje co dwa tygodnie, aby możliwie szybko reagować na potrzeby Użytkowników. Co więcej dajemy naszym Użytkownikom możliwość skorzystania z dodatkowych usług, tylko w tym roku udostępniliśmy chętnym możliwość komunikacji z Klientami za pomocą sms i e-mail, a wkrótce damy Cyfrowe Repozytorium Dokumentów ( viewtopic.php?f=61&t=207245872 ). Wybór Dostawcy należy do Jednostki, więc warto mieć porównanie co i jak.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 12 lip 2017, 13:35

SYGNITY pisze:[...]Wybór Dostawcy należy do Jednostki[...]
Żeby to zależało ode mnie... :x
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 12 lip 2017, 15:04

heiland pisze:
SYGNITY pisze:[...]Wybór Dostawcy należy do Jednostki[...]
Żeby to zależało ode mnie... :x
Dokładnie, uparli się na INFO-R bo rodzinne też z tego korzysta i nie ma uproś. Tak ma być i koniec
Minion
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 601
Od: 24 lut 2017, 9:58
Zajmuję się: SW

Napisano: 12 lip 2017, 15:31

niestety z INFORem nie da się nijak dogadać jeżeli zwraca im się uwagę na błąd w programie.
Należy zapamiętać: ICH PROGRAM JEST BEZBŁĘDNY. WSZELKIE BŁĘDY WYNIKAJĄ Z NASZYCH WIDZIMISIĘ!
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20561
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 17 lip 2017, 9:28

Pisałem do INFO-ru w sprawie aktualizacji CBB i żeby weryfikacja nie była osobowo tylko wnioskami ale dostałem odpowiedź:
"Zmieni się jakość danych w CBB, ponieważ Ministerstwo szykuje poważne zmiany jeżeli chodzi o CBB.
Natomiast sposób wysyłania z naszych SD zapytań do CBB się nie zmienia."


.... :shock:
Minion
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 601
Od: 24 lut 2017, 9:58
Zajmuję się: SW

Napisano: 17 lip 2017, 9:36

jakby I-NFOR miał coś zmieniać? Ideału się nie zmienia!
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20561
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 17 lip 2017, 9:43

Soar pisze:jakby I-NFOR miał coś zmieniać? Ideału się nie zmienia!
A daj spokój.. Mój zarząd nie chce nawet słyszeć o zmianie oprogramowania.. A z INFO-rem nie da się dogadać..
Minion
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 601
Od: 24 lut 2017, 9:58
Zajmuję się: SW



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 17 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x