Gmina zawiera z niektórymi mieszkańcami umowy umożliwiające pracę (świadczenie rzeczowe na rzecz miasta) w zamian za spłatę zaległych czynszów. Jest oczywiście określona stawka godzinowa za ww prace - ale pieniądze nie trafiają do klienta tylko bezpośrednio na spłatę długu.
Czy wliczamy to dochodów?
wliczać jako dochód?
- samotny anioł
- Stażysta
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: wliczać jako dochód?
Tak, wliczać. Na tej samej zasadzie jak wlicza się dodatek mieszkaniowy, który nie trafia do rąk klienta, tylko na konto zarządcy i w ten sposób zmniejsza obciążenie z płatności za lokal.
https://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/5F5285F13D
"W świetle tych dwóch przepisów organ uznał spłatę zadłużenia za lokal mieszkalny w którym zamieszkuje Skarżący wraz z rodziną za dochód Skarżącego".
No ale bierz na poprawkę, że ja dopiero studiuję, więc mogę się mylić.
https://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/5F5285F13D
"W świetle tych dwóch przepisów organ uznał spłatę zadłużenia za lokal mieszkalny w którym zamieszkuje Skarżący wraz z rodziną za dochód Skarżącego".
No ale bierz na poprawkę, że ja dopiero studiuję, więc mogę się mylić.
Re: wliczać jako dochód?
Myślę, że się jednak NIE mylisz.
W między czasie też doszedłem do takiego wniosku - z tym porównaniem do dodatku mieszkaniowego.
A tak na 100% temat zamyka nasza ustawa - która każe wliczać wszystko oprócz paru rzeczy wymienionych do niewliczania. Praca za dług nie jest tam wymieniona więc w sumie nie ma się nad czym zastanawiać : ) pozdrawiam.
W między czasie też doszedłem do takiego wniosku - z tym porównaniem do dodatku mieszkaniowego.
A tak na 100% temat zamyka nasza ustawa - która każe wliczać wszystko oprócz paru rzeczy wymienionych do niewliczania. Praca za dług nie jest tam wymieniona więc w sumie nie ma się nad czym zastanawiać : ) pozdrawiam.
Oprócz wliczać jako dochód? - Pomoc społeczna (forum ogólne) przeczytaj również:
jak zaokrąglić
PILNE!!! dotacje rolnicze - a dochód - PILNE!!!
Osoba tymczasowa aresztowana