Cześć. Może ktoś z Was będzie mógł mi pomóc. Klient miał przyznany dodatek do lutego tego roku. Pod koniec dodatku powstała zaległość za pełne dwa miesiace więc dodatek zawiesiłam. W kolejnym miesiącu przyszło pismo od zarządcy żeby dodatek odwiesić bo spłacona została zaległość. Klient wystąpił o nowy dodatek. Przyniósł wniosek niepotwierdzony przez zarządcę. Chciałam pomoc więc przesłałam wniosek z prośbą do zarządcy o potwierdzenie wniosku i załączenie bieżących opłat. Dostałam na piśmie informacje,że wniosku nie potwierdza bo jednak w dalszym ciągu występuje zaległość z okresu trwania poprzedniego dodatku. Proszę Was o pomoc. Pozdrawiam
Ja bym dryndnęła do zarządcy i powołując się na oba sprzeczne pisma dopytała się, jak to w końcu z tym wnioskodawcą jest. Prawdę mówiąc zaangażowałaś się w działanie, które powinien realizować petent (samemu postarać się o podbicie wniosku i dostarczenie Tobie).