Wniosek złożony elektronicznie z brakami - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 01 kwie 2016, 19:22

Kilka wniosków tak złożonych ma błędy. Np. w składzie rodziny rodzic i dzieci, brak drugiego rodzica. Jak kontaktować się z tymi wnioskodawcami i uzupełnić te braki. Sądzę, że też macie takie problemy. Ja niestety jestem zielona.
500+


Napisano: 04 kwie 2016, 10:40

Np. jeżeli złożone jest to przez bank w takim przypadku standardowo wysyłasz wezwanie dla wnioskodawcy.
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 04 kwie 2016, 11:17

czy wówczas wypełnia wniosek papierowo, ponieważ nie ma na wydruku miejsca żeby dopisać pozostałych członków rodziny .
~123

Napisano: 04 kwie 2016, 11:36

proszę odpowiedzcie coś mądrego , bo takich przypadków jest mnóstwo
ot co

Napisano: 04 kwie 2016, 12:48

Podpisuje się pod pytaniem
JUSIA

Napisano: 04 kwie 2016, 12:51

Trzeba jakoś radzić sobie, zrób przedłużkę czy coś do danego punktu i po sprawie. Nie będziesz kazać komuś na nowo przecież wniosku przepisywać.
A jak masz tylko 4 pkt w załącznikach do wniosków tzn. że tylko może załączyć 4 rzeczy? Nie, więc widzisz...
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 04 kwie 2016, 14:23

No i masz dostaliśmy w CASie wyjaśnienia w sprawię błędów itp. we wnioskach elektronicznych.
W załączeniu dodaję.
Załączniki
procedura.pdf
(3.21 MiB) Pobrany 311 razy
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 04 kwie 2016, 14:33

Ciekawe są wytyczne MRPiPS dla błędu „4 - adres wnioskodawcy nie zgadza się z adresem Organu właściwego”.

Ministerstwo dało wytyczne żeby w takim przypadku wezwać do złożenia ponownie wniosku lub wyjaśnień w Ośrodku.
Wygląda więc na to, że nie przekierowanie wniosku do właściwego Organu, jak myśleliście tutaj.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 04 kwie 2016, 15:23

Sygnity - nic w tym nie ma ciekawego: raz gmina dostanie wniosek i bez wyjaśniania widzi, że nie jest własciwa w sprawie i wówczas po prostu, na art. 65 kpa prześle wniosek do właściwego organu, a innym razem, dana gmina otrzyma wniosek, i będzie miała wątpliwości czy jest organem właściwym dla tej sprawy czy nie i wówczas nie wiedzac czy jest właściwa i nie wiedzac jaka jest własciwa gmina, wezwie wnioskodawcę żeby to wyjaśnił. I od wyjasnień uzależnione jest co ta gmina do której trafił dany wniosek zrobi.
Nie kazda sprawa jest więc 0/1
opsopsops

Napisano: 04 kwie 2016, 18:12

właśnie ja mam wniosek kanałem bankowym i jes adres zamieszkania strony nie należący do mojej gminy. zadzwoniłam do pani bo miałam przekierowac wniosek i pani się pomyliła. Nie wiedziałam, że pani może złożyć ponownie elektronicznie i kazałam jej przyjść i wypełnić na miejscu.Czyli ma wypełniać cały wniosek ponownie?
justa84



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem