Wnioski z portalu Emp@tia - problem z weryfikacją podpisu - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 28 ]

Napisano: 03 mar 2021, 8:20

U mnie też pojedynczych wniosków nie można zweryfikować, pracuje na Sygnity. Rozpatrujecie takie wnioski?
Pola1
Referent
Posty: 477
Od: 13 mar 2017, 8:55
Zajmuję się: ŚW/DS


Napisano: 03 mar 2021, 10:59

wysłałam 2 wnioski do UW, w którym podpis jest negatywnie zweryfikowany, a oni rozpatrzyli te wnioski
Pola1
Referent
Posty: 477
Od: 13 mar 2017, 8:55
Zajmuję się: ŚW/DS

Napisano: 03 mar 2021, 11:07

ja sie zastanawiam czy to wczytywać ? żeby póżniej jakiś błędów nie było w programie
aniulek97
Stażysta
Posty: 96
Od: 11 sty 2016, 12:03
Zajmuję się:

Napisano: 03 mar 2021, 11:09

U mnie też taki sam problem , albo jeszcze dodatkowo wyskakuje komunikat: niekompletnie zweryfikowany nieprawidłowy czas generowania odpowiedzi OCSP . Czy może ktoś wie jak mamy postępować w takich sytuacjach? Co robicie odpowiedzcie
magda33
Referent
Posty: 429
Od: 12 lip 2016, 10:30
Zajmuję się:

Napisano: 03 mar 2021, 11:19

Napisałam do Sygnity z zapytaniem czy można rozpatrywać wnioski z komunikatem negatywna weryfikacja, dostałam taką odpowiedź: technicznie brak weryfikacji nie blokuje dalszej pracy z wnioskiem. W przypadku wątpliwości jak mają Państwo postępować w takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z Ministerstwem.
Pola1
Referent
Posty: 477
Od: 13 mar 2017, 8:55
Zajmuję się: ŚW/DS

Napisano: 03 mar 2021, 18:49

Pola1 pisze:
03 mar 2021, 11:19
Napisałam do Sygnity z zapytaniem czy można rozpatrywać wnioski z komunikatem negatywna weryfikacja, dostałam taką odpowiedź: technicznie brak weryfikacji nie blokuje dalszej pracy z wnioskiem. W przypadku wątpliwości jak mają Państwo postępować w takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z Ministerstwem.

A gdzie jest w ustawie napisane by weryfikować podpis i nie rozpatrywać wniosku jak tej weyfikacji się nie przeprowadziło czy też była negatywna?
marzenasaw
Referent
Posty: 419
Od: 11 wrz 2019, 19:56
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 04 mar 2021, 8:15

marzenasaw pisze:
03 mar 2021, 18:49
Pola1 pisze:
03 mar 2021, 11:19
Napisałam do Sygnity z zapytaniem czy można rozpatrywać wnioski z komunikatem negatywna weryfikacja, dostałam taką odpowiedź: technicznie brak weryfikacji nie blokuje dalszej pracy z wnioskiem. W przypadku wątpliwości jak mają Państwo postępować w takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z Ministerstwem.

A gdzie jest w ustawie napisane by weryfikować podpis i nie rozpatrywać wniosku jak tej weyfikacji się nie przeprowadziło czy też była negatywna?

Zastanawiam się tylko co zrobić gdy podpis jest negatywnie zweryfikowany.
Pola1
Referent
Posty: 477
Od: 13 mar 2017, 8:55
Zajmuję się: ŚW/DS

Napisano: 04 mar 2021, 14:59

art 63 par 3a KPA ? Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzoen kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym lub uwierzytelniane w sposób zapewniający mozliwosc potwierdzenia pochodzenia i intergralnosci weryfikowanych danych w postaci elektronicznej...
jag_
Praktykant
Posty: 4
Od: 04 mar 2021, 14:54
Zajmuję się: św

Napisano: 04 mar 2021, 15:07

jag_ pisze:
04 mar 2021, 14:59
art 63 par 3a KPA ? Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzoen kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym lub uwierzytelniane w sposób zapewniający mozliwosc potwierdzenia pochodzenia i intergralnosci weryfikowanych danych w postaci elektronicznej...
Ok, zgadzam się, ale przecież jak wysyła wniosek to musi go potwierdzić, czyli podpisać elektronicznie, więc dane są prawdziwe.
marzenasaw
Referent
Posty: 419
Od: 11 wrz 2019, 19:56
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 04 mar 2021, 15:28

moze i sa prawdziwe ale nie sa jednak prawidlowo zweryfikowane i potwierdzone, wiec kwestia tego jak kto zinterpretuje
jag_
Praktykant
Posty: 4
Od: 04 mar 2021, 14:54
Zajmuję się: św



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 28 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x