Podpowiedzcie co zrobić bo gość złożył mi potwierdzenie wózka w grudniu a tak na prawdę odebrał w marcu następnego roku. PFRON zarzucił że powinniśmy rozwiązać umowę i dlaczego nie poczyniliśmy żadnych kroków
podpisał, w grudniu bo ma 30 dni na podpisanie od odebrania, wez zmien date i niech sie odczepia, powiedz, ze pomylilas, błedny dokument miałaś, tyle pracy przeciez przy tej obsludze zadan PFRON.
Nie daj sie.
Mam im napisać jakieś wyjaśnienie, a sprawa jest problematyczna do skończyło się w sądzie i dopiero z tych dokumentów wyszło że wózek odebrał później. Chcieliśmy mu pomóc z tym sądem to PFRON bezwzględnie że powinniśmy rozwiązać umowę. Nie dość że gościa firma naciągnęła to jeszcze my powinniśmy mu dowalić
Idź w kierunku, że mieliście na uwadze dobro klienta, miesza PFRON, niby nadrzędne dobro osoby niepełnosprawnej, niby do decyzji realizatora wszystko.
dlaczego rozwiązać? bo podpisał z inną datą, podpisał kiedy faktycznie odebrał, napisz, że usługodawca się nie wywiązał.
Kontrolujący to wymyślili?
Nie bardzo rozumiem, to znaczy w jakim terminie powinien dostarczyć potwierdzenie odebrania wózka? Często zarówno protezy jak i wózki są specjalnie robione na zamówienie i wymagają czasu na wykonanie, i to realizator ustala termin dostarczenia dokumentów. Możesz dokładniej wyjaśnić o co chodzi?
Własnie, podpisał za szybko, ja dowiedziałam się że odebrał w marcu następnego roku dopiero z dokumentów jakie składał do rzecznika konsumentów. Zamiast rozwiązać z nim umowe to za niego wystąpiliśmy do prokuratury o popełnienie przest przez sprzedawce. Chcieliśmy to pomóc to nas teraz chcą załatwić
W jakim programie zakupił wózek, AS?? Podstawa jest umowa. Tam jest konkretna data rozliczenia. I jezeli wózek kosztował powyżej 10tys. Powinien być weksel. Szkoda tego niepełnosprawnego ale zamiast kupić u uczciwego sprzedawcy to szukają okazji i szemranych firm.