Klient złożył wniosek, następnego dnia przybiegł z podaniem, żeby go wycofać.
Na szkoleniu dowiedziałam się, że mam wydać zwykłą informację, a nie umorzenie.
Pisał już ktoś? Coś mi się krótko wydaje? Zastanawiam się czy dobrym określeniem jest pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia, bo wpisujemy tak w przypadku niedostarczenia jakiegoś dokumentu... Czy jednak umorzenie?
ZAWIADOMIENIE O POZOSTAWIENIU WNIOSKU O WYPŁATĘ DODATKU OSŁONOWEGO BEZ ROZPATRZENIA? czy ZAWIADOMIENIE O UMORZENIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE O WYPŁATĘ DODATKU OSŁONOWEGO?
W dniu xx.01.2022 r. złożyła Pani w tutejszym Ośrodku wniosek o wypłatę dodatku osłonowego.
W dniu yx.01.2022 r. wystąpiła Pani z podaniem o wycofanie tego wniosku.
Mając powyższe na uwadze Ośrodek Pomocy Społecznej XXX pozostawia wniosek bez rozpatrzenia??/umarza postępowanie w sprawie wniosku o wypłatę dodatku osłonowego???
Podpis i wysyłka pocztą, bo maila klient nie podał. Jeżeli podaje maila to chyba wystarczy wysłać mailowo?
Wycofanie wniosku - informacja dla klienta
-
- Stażysta
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 maja 2016, 12:21
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Oprócz Wycofanie wniosku - informacja dla klienta - Dodatek osłonowy / bon energetyczny / inne dodatki "paliwowe" przeczytaj również:
Czy cofacie się wstecz z CEEB?
ceeb - kominek
Cz III i cz IV wniosku o dod. osłonowy
Skład gospodarstwa
pomoc materialna o charakterze socjalnym dla uczniów
ZUS OK -WUD
Szablon informacji
Skład rodziny-wątpliwości
Matka wójta
pytanie CEEB
Wezwanie do poprawy wniosku/złożenia deklaracji
Skąd hektary przeliczeniowe z dzierżawy?
REKLAMY na forum
empa@tia zus
Mieszkania chronione a dodatek
akrtykuł o dodatku