Po zweryfikowaniu próbuję wysłać zadłużenie i wyskakuje mi komunikat: brak połączenia z serwisem, błędny login lub hasło??? co jest nie tak? były jakieś zmiany? robię to pierwszy raz i nie wiem co jest grane jak sobie z tym poradzić
Też tak miałam, ale w moim przypadku było tak, że musiałam ręcznie zrobić modyfikację w KRD i wyskoczyło mi, że muszę zmienić hasło, więc je zmieniłam. Później z programu chciałam przesłać zadłużenie i też pojawił mi się taki komunikat jak u Ciebie, okazało się, że w programie mam stare hasło, jak je zmianiłam to mi poszło.
Ja też, więc wejdź w administracja, narzędzia, parametry komunikacji BIG i tam będzie login i hasło. Spróbuj ręcznie się zalogować do KRD i wtedy będziesz wiedziała, czy to jest dobre hasło i login. Jeśli się zalogujesz, to nie wiem dlaczego pojawia Ci się ten komunikat, a jeśli się nie zalogujesz to znaczy, że w KRD masz inne hasło a w sygnity inne.