wysyłanie zadłużenia do KRD - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 31 sty 2014, 10:37

Po zweryfikowaniu próbuję wysłać zadłużenie i wyskakuje mi komunikat: brak połączenia z serwisem, błędny login lub hasło??? co jest nie tak? były jakieś zmiany? robię to pierwszy raz i nie wiem co jest grane jak sobie z tym poradzić
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska


Napisano: 31 sty 2014, 10:51

??? nikt tego nie robi?
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 31 sty 2014, 11:34

???
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 31 sty 2014, 11:50

nie
~ana

Napisano: 31 sty 2014, 11:58

Też tak miałam, ale w moim przypadku było tak, że musiałam ręcznie zrobić modyfikację w KRD i wyskoczyło mi, że muszę zmienić hasło, więc je zmieniłam. Później z programu chciałam przesłać zadłużenie i też pojawił mi się taki komunikat jak u Ciebie, okazało się, że w programie mam stare hasło, jak je zmianiłam to mi poszło.
~Julka

Napisano: 31 sty 2014, 12:05

a jak zmienić to hasło? gdzie tego szukać?
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 31 sty 2014, 12:32

Nie wiem jaki masz program
~Julka

Napisano: 31 sty 2014, 12:39

sygnity
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 31 sty 2014, 12:48

Ja też, więc wejdź w administracja, narzędzia, parametry komunikacji BIG i tam będzie login i hasło. Spróbuj ręcznie się zalogować do KRD i wtedy będziesz wiedziała, czy to jest dobre hasło i login. Jeśli się zalogujesz, to nie wiem dlaczego pojawia Ci się ten komunikat, a jeśli się nie zalogujesz to znaczy, że w KRD masz inne hasło a w sygnity inne.
~Julka



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x