Jest wersja z 13-01-2017 GP-1.04-1-10-0-20170113malwinka1 pisze:jaką aktualizację??
wywiady w CAS z TT Pomocy
Re: wywiady w CAS z TT Pomocy
Re: wywiady w CAS z TT Pomocy
nie wpisałam nazwy użytkownika i wyskoczyło: Gość
mam taką: GP-1.04-1-10
to już jest inna??
mam taką: GP-1.04-1-10
to już jest inna??
Re: wywiady w CAS z TT Pomocy
Po wersji GP-1.04-1-10 jest data tej aktualizacji 20170113malwinka1 pisze:mam taką: GP-1.04-1-10
to już jest inna??
Widać to w TT MANAGER - pojawiła się nowa wersja - aktualizacja więc ją zainstalowałem i sprawozdanie NIE DZIAŁA

Re: wywiady w CAS z TT Pomocy
mam w Manager, ale może komuś się udało, napiszcie co trzeba zrobić by wczytało do CAS
Re: wywiady w CAS z TT Pomocy
Witam ponownie.
U mnie nadal nie działa zaczytanie danych do tego sprawozdania.
Mam informacje od kolegi że u nich zadziałało i zassało dane bardzo różniące się od wyniku z "wyszukiwanie" - "wydruki zbiorcze" pozycja 36.
Znalazłem w podręczniku użytkownika programu TT POMOC taki rozdział:
18.15. Mechanizm Wartości Automatycznie Wyliczanych (WAW
Mechanizm WAW to narzędzie udostępnione przez CAS dla jego użytkowników pozwalające na bieżąco przygotowywać definicje sprawozdań, które mają być policzone w poszczególnych systemach dziedzinowych. Zakłada on, że komunikacja pomiędzy SD (czyt. TT-POMOC) a CAS będzie odbywać się za pomocą pośrednika w postaci serwerów CSiZS.
Definicje sprawozdań są przez TT-POMOC pobierane automatycznie nie częściej niż raz w ciągu godziny, następnie przeliczane w oparciu o wprowadzone przez pracowników dane i jako uzupełnione wysyłane z powrotem.
Rolą administratora systemu jest kontrola stanu wysyłki poprzez przegląd komunikatów (Emp@tia -> Lista komunikatów). Ułatwienie stanowić może dostępny tam formularz wyszukiwania z dwiema opcjami dotyczącymi WAW: WAW_POBIERZ_ZESTAWY, WAW_WYSLIJ_ZESTAWY.
Niestety w zakładce Empatia nie ma LISTY KOMUNIKATÓW
Już mam dość poszukiwań i chyba zadzwonię do ministerstwa skoro Top Team nie odbiera telefonów.
U mnie nadal nie działa zaczytanie danych do tego sprawozdania.
Mam informacje od kolegi że u nich zadziałało i zassało dane bardzo różniące się od wyniku z "wyszukiwanie" - "wydruki zbiorcze" pozycja 36.
Znalazłem w podręczniku użytkownika programu TT POMOC taki rozdział:
18.15. Mechanizm Wartości Automatycznie Wyliczanych (WAW
Mechanizm WAW to narzędzie udostępnione przez CAS dla jego użytkowników pozwalające na bieżąco przygotowywać definicje sprawozdań, które mają być policzone w poszczególnych systemach dziedzinowych. Zakłada on, że komunikacja pomiędzy SD (czyt. TT-POMOC) a CAS będzie odbywać się za pomocą pośrednika w postaci serwerów CSiZS.
Definicje sprawozdań są przez TT-POMOC pobierane automatycznie nie częściej niż raz w ciągu godziny, następnie przeliczane w oparciu o wprowadzone przez pracowników dane i jako uzupełnione wysyłane z powrotem.
Rolą administratora systemu jest kontrola stanu wysyłki poprzez przegląd komunikatów (Emp@tia -> Lista komunikatów). Ułatwienie stanowić może dostępny tam formularz wyszukiwania z dwiema opcjami dotyczącymi WAW: WAW_POBIERZ_ZESTAWY, WAW_WYSLIJ_ZESTAWY.
Niestety w zakładce Empatia nie ma LISTY KOMUNIKATÓW
Już mam dość poszukiwań i chyba zadzwonię do ministerstwa skoro Top Team nie odbiera telefonów.
Re: wywiady w CAS z TT Pomocy
Odkryłem że nie miałem dostępu do zakładki Empatia - lista komunikatów.
Teraz już mam ale po sprawdzeniu WAW_POBIERZ_ZESTAWY mam komunikat że pobrano i następnie sprawdzam WAW_WYSLIJ_ZESTAWY i mam komunikat o błędzie "Komunikat błędu: Wystąpił błąd przekazania: Błąd podczas zapisu przeslanych zestawów wartości automatycznie wyliczanych: null"
I kopiemy dalej
Teraz już mam ale po sprawdzeniu WAW_POBIERZ_ZESTAWY mam komunikat że pobrano i następnie sprawdzam WAW_WYSLIJ_ZESTAWY i mam komunikat o błędzie "Komunikat błędu: Wystąpił błąd przekazania: Błąd podczas zapisu przeslanych zestawów wartości automatycznie wyliczanych: null"
I kopiemy dalej

Re: wywiady w CAS z TT Pomocy
Witam,
u mnie pojawia się komunikat w TT-pomoc że brak połączenia z CSiZS i dlatego nie chce się zasilić. co należy zrobić z tym połączeniem?
u mnie pojawia się komunikat w TT-pomoc że brak połączenia z CSiZS i dlatego nie chce się zasilić. co należy zrobić z tym połączeniem?
Re: wywiady w CAS z TT Pomocy
jak zainstalować tę nową wersję, bo informatyk może być dopiero w środę
Oprócz wywiady w CAS z TT Pomocy - Pomoc społeczna (forum ogólne) przeczytaj również:
ubezpieczenie
Zasiłek okresowy - ?
Zasiłek okresowy i emerytura - czy klient może zwrócić świad
Kto jest uprawniony do odbioru 30% emerytury w sytuacji umie
zasiłek stały - kto odpowie?
Zwrot podatku.
zaburzenia psychiczne
sprawozdanie MPiPS 3 R TABELA DZIAŁ 3
Poradźcie!
SPRAWOZDANIE JEDNORAZOWE Z LICZBĄ WYWIADÓW
Sprawozdanie z ilości wywiadów !
inny adres miejsca zamieszkania
zbiór centralny
nielegalny strajk w Wierzbicy
sprawozdanie MPIPS-05
sko uchyliło decyzję