Wzór - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 19 kwie 2016, 11:15

Witam, czy ktoś mógłby udostępnić wzór pism do zarządcy, jestem nowa i nie wiem jak się pisze takie pisma?
antosia


Napisano: 19 kwie 2016, 13:02

Nie chcę być złośliwy, ale napisz co ci w duszy gra. Albo zapytaj o coś co chcesz wiedzieć.

Ja na ten przykład jak chciałem potwierdzić nr konta zarządcy napisałem: "Proszę o potwierdzenie nr rachunku bankowego, na który mają wpływać dodatki mieszkaniowe. Z poważaniem"

Mam nadzieję, że pomogłem.
OOOo

Napisano: 22 kwie 2016, 9:59

Mi chodziło o wzór pisma jakie piszecie do zarządców i czy przesyłacie listy wypłat za dany miesiąc? Jak to u was wygląda?
antosia

Napisano: 23 kwie 2016, 7:56

Jeśli każdy dodatek jest przelewany odrębnie, to inna korespondencja w tym zakresie jest praktycznie niekonieczna.
Jeśli zaś gmina robi przelew obejmujący więcej dodatków, to wypada zrobić zestawienie, z którego wynika ta kwota i takie zestawienie wys łać adresatowi przelewu. W takim przypadku wypada dla prządku jakoś zagaić, np. tak:
„Przesyłamy w załączeniu zestawienie dodatków mieszkaniowych należnych od... Suma tego zestawienia zostaje przekazana na wskazany przez Państwa rachunek bankowy”. Warto też przy okazji przypomnieć, np. to:
„Prosimy o niezwłoczne informowanie wójta gminy ... o zaległościach w opłatach za użytkowanie mieszkań objętych dodatkami przekraczających 2 miesiące. W razie opieszałości w tym zakresie zarządca ponosi konsekwencje przewidziane w ustawie” (można sprecyzować te konsekwencje lub przywołać przepis).
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x