Z zasiłkiem stałym do końca życia?
-
- Referent
- Zajmuję się: PS
Z zasiłkiem stałym do końca życia?
Jestem nowa w zawodzie i dziwią mnie pewne sytuacje. Mam klientów ze stałym i wiadomo "może podjąć pracę tylko w zakładzie pracy chronionej". U nas takowego nie ma. I co? Tak będą siedzieć na stałym do emerytury, a kiedy wypracują lata do niej? Czyli zamiast emeryturki potem znowu na stałym?
- wiejskigopsiak
- Stażysta
- Zajmuję się: kiedyś w pomocy teraz w szkoleniach
- Kontakt:
Re: Z zasiłkiem stałym do końca życia?
Mirabelka pisze:Jestem nowa w zawodzie i dziwią mnie pewne sytuacje. Mam klientów ze stałym i wiadomo "może podjąć pracę tylko w zakładzie pracy chronionej". U nas takowego nie ma. I co? Tak będą siedzieć na stałym do emerytury, a kiedy wypracują lata do niej? Czyli zamiast emeryturki potem znowu na stałym?