Zakonczenie obsługi w przypadku kart elektronicznych - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 13 cze 2018, 13:40

Mam pytanie odnośnie zamawiania kart w formie aplikacji na telefon. Kiedy osoba "odbierze" już aplikację nadal karty znajdują się we "wnioskach do obsłużenia", czy powinnam tak jak w przypadku kart tradycyjnych - po wydaniu, zakończyć status sprawy na "zakończ obsługę"?????
Katarzyna1
Stażysta
Posty: 145
Od: 20 mar 2017, 8:36
Zajmuję się: Podinspektor


Napisano: 18 cze 2018, 11:07

Raczej tak. Po tym jak karty otrzymają w systemie status 'wydana' to sprawę można zakończyć.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 20 cze 2018, 14:53

a co w przypadku, gdy osoba mi dzwoni i mówi ze wykasowała e-maila i że prosi o ponowne wysłanie :O :shock: i co teraz... jak to zrobić w systemie... czy jest taka możliwość?
lopilopi
Stażysta
Posty: 71
Od: 23 lip 2014, 12:08
Zajmuję się:

Napisano: 20 cze 2018, 15:19

W systemie nie ma takiej możliwości, proszę zgłosić się do obsługi aplikacji mobilnej. Poniżej mój wcześniejszy post w wyjaśnieniem tematu.
Herka pisze: SI KDR
System informatyczny dostępny pod adresem https://kdr.mpips.gov.pl/start/ jest portalem dla urzędników obsługujących wnioski o przyznanie kart. Jeżeli podczas obsługi systemu pojawią się problemy (np. zablokowane do edycji pole, problem z wprowadzeniem wniosku, niepoprawne komunikaty błędów) to należy zgłosić się do obsługi technicznej SI KDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez urzędnika, który system obsługuje:
- mail: [email protected] lub [email protected]
- telefon: +48 327 232 672

mKDR
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem https://play.google.com/store/apps/deta ... mkdr&hl=pl jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją:
- mail: [email protected]

Powodem takiego podziału jest fakt, że po pierwsze dwie niezależne firmy tworzą i utrzymują te systemy, a po drugie, że każdy system posiada innych użytkowników i to oni powinni swoje własne problemy zgłaszać. Login i hasło do SI KDR posiada urzędnik, a właściciel karty posiada login i hasło do aplikacji mKDR.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x