W dniu .... roku Pani ....... złożyła wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego na okres zasiłkowy 2016/2017. Podczas analizy wniosku Burmistrz ... stwierdził brak wymaganych dokumentów potrzebnych do wydania decyzji na okres od 1 listopada 2016 roku do 31 października 2017 roku.
Na podstawie art. 24a. ust. 2 ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych (Dz.U. z 2016 roku poz. 1518 tekst jednolity) w przypadku, gdy osoba złoży wniosek bez wymaganych dokumentów, podmiot realizujący świadczenia rodzinne przyjmuje wniosek i wyznacza termin nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni na uzupełnienie brakujących dokumentów. Niezastosowanie się do wezwania skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Pismem nr ŚR........ z dnia ......... roku (doręczone w dniu ...... roku) Pani .......... została wezwana do dostarczenia brakujących dokumentów, które do dnia dzisiejszego nie wpłynęły do Urzędu Miejskiego w ..........
Mając powyższe na uwadze Urząd Miejski w ............ zobligowany jest do pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia w celu wydania decyzji na okres od 1 listopada 2016 roku do 31 października 2017 roku.