zapotrzebowanie na stypendia

Wybrane tematy:
przeliczenie dochodów Skład rodziny od kiedy wliczać członka rodziny pismo z kuratorium o wkładach własnych Stypendia szkolne, zmiana kryterium dochodowego Wzór decyzji Wypłata zasiłku szkolnego
wioli
Starszy referent
Zajmuję się: ŚW
Kontakt:

zapotrzebowanie na stypendia

Post autor: wioli »

Witam, jestem zupełnie nowa w stypendiach, kiedy i gdzie składa się o zapotrzebowanie na stypendia?
aga_stypendia
Referent
Zajmuję się: stypendia, pomoc społeczna
Kontakt:

Re: zapotrzebowanie na stypendia

Post autor: aga_stypendia »

Powinnaś dostać pismo z kuratorium dot. Twojego zapotrzebowania. Ja już dostałam i odesłałam moje zapotrzebowanie.
wioli
Starszy referent
Kontakt:

ok., czy jakieś sprawozdania też się wysyła? jeśli tak to jakie i co jaki czas?
aga_stypendia
Referent
Zajmuję się: stypendia, pomoc społeczna
Kontakt:

Post autor: aga_stypendia »

Spowozdanie roczne na początku stycznia - tez przychodzi pismo z wytycznymi.
mika2020
Stażysta
Zajmuję się: KDR/ST
Kontakt:

Post autor: mika2020 »

Witam wczoraj dostałam pismo z Kuratorium oświaty o weryfikacji na okres od IX do XII 2021r, ale trzeba też samemu o tym pamiętać żeby sprawdzać stronę Kuratorium Oświaty- komunikaty dla organów prowadzących: na I półrocze koniec stycznia ,luty,marzec( różnie)a na drugie półrocze lipiec ,sierpień
wioli
Starszy referent
Kontakt:

czyli te sprawozdania są dostępne na stronie kuratorium nie w Casie? trzeba mieć swój dostęp do strony ze sprawozdaniami, chodzi mi o login i hasło? czy to informatyk załatwia czy w inny sposób, piszę bo do tej pory w gminie były stypendia a teraz w MOPS będą i dopiero w poniedziałek zacznę się zapoznawać z tym a tu jeszcze sezon rodzinnego się zacznie więc pomóżcie jak się do tego zabrać, jeszcze my mamy program sygnity a w urzędzie tego nie mieli, dlatego będę bardzo wdzięczna za wszelkie uwagi od czego zacząć aby to szybko i sprawnie poszło :cry:
mika2020
Stażysta
Kontakt: