ZARZĄDCA - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 19 paź 2023, 8:41

Mam nowego zarządcę budynku. Jakie dokumenty i co po kolei powinnam mieć od tego zarządcy, aby osoba która ma zawartą umowę mogła złożyć dm
awkor
Stażysta
Posty: 193
Od: 11 lut 2021, 15:39
Zajmuję się: ŚW, FA


Napisano: 19 paź 2023, 9:26

Jedyne, co możesz żądać to podpisania wniosku.
Resztę dostarcza wnioskodawca: umowę najmu i dowody potwierdzające poniesione wydatki
Maxima
VIP
Posty: 3086
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: 19 paź 2023, 10:39

ok. ale co z zarządcą. Powinien zgłosić zarządzanie
awkor
Stażysta
Posty: 193
Od: 11 lut 2021, 15:39
Zajmuję się: ŚW, FA

Napisano: 19 paź 2023, 13:30

Komu zgłosić? Na pewno nie nam. Wystarczy umowa najmu.
Jesli w trakcie trwania dodatku mieszkaniowego nastapiła zmiana zarządcy, to inna sprawa. Wtedy poprzedni zarządca musi zgłosić, że nie administruje budynku a nowy zarządca podaje numer rachunku w celu dokonywania przelewów dodatków.
Maxima
VIP
Posty: 3086
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x